Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@16:11:09 GMT

شاهکار مدیریت تراکتور و ۱ میلیون دلار از دست رفته

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۳۸۸۰

شاهکار مدیریت تراکتور و ۱ میلیون دلار از دست رفته

باشگاه تراکتور تبریز در حالی بازیکنی با قراردادی یک میلیون دلاری به خدمت گرفته که در ۱۶ هفته گذشته فقط یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

به گزارش مشرق، کوین فورچونه، مهاجم دو رگه مارتینیکی - فرانسوی تیم فوتبال تراکتور پس از حدود چهار ماه حضور در این تیم، هفته گذشته به یک‌باره و پس از مدت‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان،‌ تبریز را ترک کرد و بدون اطلاع باشگاه به کشورش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور ۳۱ مردادماه سال جاری در خبری از جذب «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» خبر داد. او در هفته‌های ابتدایی فصل در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، اما پس از عملکرد ضعیف در چند بازی، از سوی دنیزلی به بازیکن تعویضی و سپس به نیمکت‌نشین مطلق سرخپوشان تبریزی تبدیل شد. این بازیکن پس از جدایی دنیزلی هم نتوانست در افکار ساکت الهامی جایی داشته باشد و در نهایت از جمع تراکتوری‌ها کنار گذاشته شد.

مهاجم مارتینیکی تراکتور در مجموع در ۹ دیدار برای تیمش در لیگ برتر به میدان رفت و توانست فقط یک گل برای تراکتور آن هم در دیدار با سایپا در هفته پنجم به ثمر برساند. آمار فاجعه‌بار فورچونه اما به اینجا ختم نمی‌شود،‌ نکته جالب درباره این بازیکن، قرارداد «یک میلیون دلاری» او با باشگاه تراکتور است.

بیشتر بخوانید:

جدایی احتمالی ۴ بازیکن دیگر از تراکتور

مهاجمی که قراردادش مانند همه بازیکنان خارجی تراکتور در ترکیه بسته شد و با کلی سر و صدا به تبریز آمد، اما بدون هیچ صدایی و در سکوت کامل ایران را ترک کرد. بازیکنی که هیچ اثری از خود در فوتبال ایران نداشت، به جز قرارداد یک میلیون دلاری!

فورچونه بدون توافق با باشگاه و بدون فسخ قرارداد ایران را ترک کرده و هنوز مشخص نیست چه مقدار از قرارداد یک میلیون دلاری این بازیکن به او پرداخت شده است، اما قطعاً تا پایان هفته شانزدهم، دریافتی او بسیار بیشتر از قراردادهای معمول در لیگ ایران است.  قرارداد فورچونه دارای آپشن‌هایی نیز است که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن این آپشن‌ها به او تعلق نخواهد گرفت.

باشگاه تراکتور پیش از این بازیکن نیز قراردادهای عجیبی با بازیکنانی نظیر استوکس، اروین و کوین کنستانت بسته بود که هرگز تکلیف آنها مشخص نشد. نکته مهم اینکه رد پای دلال‌های معروف در حضور این بازیکنان در تراکتور دیده می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین کوین فورچونه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • شاهکار پوشکاشی شهاب زاهدی در ژاپن!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند