Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

با شروع به کار کشتی گردشگری مدرن و منحصر به فردی که مجهز به امکانات هتل پنج ستاره خواهد بود و براساس تفاهم‌نامه فی مابین مراحل پایانی ساخت خود را در آستراخان طی می‌کند، سال آینده شاهد عملیاتی شدن طرح گردشگری دریایی در مسیر بنادر دریای خزر خواهیم بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این مطلب گفت: از سوی دیگر با توجه به کشتی در حال ساخت «رو رو» زمینه توسعه همکاری‌های اقتصادی، گردشگری براساس ظرفیت‌های دریای خزر میان منطقه آزاد انزلی و آستراخان فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ولی روزبهان که به همراه هیات همراه از بندر سالیانکا در آستراخان و کارخانه‌های کشتی‌سازی، از ظرفیت‌های بندری، لجستیکی، انبارداری این بندر بازدید کرد و مقرر شد کارگروه تخصصی بندر کاسپین و سالیانکا به‌منظور هم افزایی بیشتر تشکیل شود.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای کشتی‌سازی در آستراخان، خواستار فراهم شدن شرایط حضور و بهره‌مندی فعالان صنعت دریایی و کشتیرانی تجاری بخش خصوصی ایران از این فرصت شد.  وی خواستار توسعه همکاری‌های بخش خصوصی فعال و بهره‌مند از مجتمع بندری کاسپین با شرکت‌های کشتی ساز در آستراخان شد و بر لزوم بهره‌گیری دو طرف از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای گسترش همکاری در بخش‌های مختلف کشتی‌سازی تاکید کرد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری دریایی کشتی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

 یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

 

دیگر خبرها

  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)