Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:56:00 GMT

گره‌ای که در کارگروه تسهیل کور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۰۰۴

گره‌ای که در کارگروه تسهیل کور شد

یک تولید کننده فولاد در کشور با اعلام اینکه سه بار در کارگروه تسهیل کشور دوبار در کارگروه تسهیل استان و دوبار در شورای تامین مصوبه رفع مانع تولید دریافت کردم اما دریغ از اجرایی شدن درخواست‌ها!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسات ستاد تسهیل بنا به اظهارات مسؤولان وزارت صمت و کشور و همینطور مسؤولان استانی به صورت مداوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بابک دین‌پرست معاون اقتصادی وزیر کشور از تلاش دولت برای ایجاد رونق تولید و جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی خبر داده است.

 در لابه‌لای صحبت‌های مطرح شد در ستاد، شاهد گلایه‌های بی‌مهری واحدهای تولیدی  و اعضا هیأت مدیره برخی از تولید کنندگان هستیم.

بهمن احمدی رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی بهمن از جمله تولید کنندگان است که سابقه حضور چندین باره در ستاد تسهیل دارد.

نکته نگران کننده اینکه مشکل این تولید کننده در کارگروه تسهیل سه استاندار مازندران مطرح شده و حتی به اذعان خودش مصوبه رفع مشکل شورای تامین را هم در اختیار دارد.

احمدی پس از اتمام جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: در طول مدت ۳۷ سال کار تولیدی یک مورد معوقه به دارایی، بیمه و بانک نداشتم.

وی در ارتباط با مشکل واحد تولیدی خودش، گفت: چک ضمانتی بدون تاریخ من توسط بانک برگشت خورده و به خاطر برگشت چک، بانک مرکزی زمینه صدور چک جدید را فراهم نمی‌کند.

احمدی اضافه کرد: مشکلم این است که برخی از مسؤولان به قانون احترام نمی‌گذارند، شورای تامین دوباره به بانک مرکز نامه نوشته اما فایده‌ای نداشت.

وی در پاسخ به این سؤوال که میزان بدهی شما چه قدر است، پاسخ داد: اصلا به بانک بدهکار نیستم.

این تولیدکننده ادامه داد: هشت ماه گذشته این موضوع را به بابک دین‌پرست اعلام کردم و قول رفع مشکل را داده اما عملیاتی نشده است.

احمدی خاطر نشان کرد: سال ۹۶ یک ال سی باز کردم که سررسید آن سال ۹۷ بوده است، به عنوان مشتری طلایی بدهی خودم را در موعد مقرر پرداخت کردم.

وی اضافه کرد: بانک چهار ماه بعد اعلام کرد که ما نتوانستیم ارز را در همان روز خریداری کنیم، چرا باید من تاوان‌کم کاری مسؤولان بانک را بدهم.

 

این تولید کننده یادآور شد: از وزیر سابق صمت نامه‌ای‌ مبنی بر آزادسازی حساب برای همتی رئیس کل بانک مرکزی دریافت کردیم و اعلام شده که مشمول پرداخت مابه‌التفاوت نمی‌شوم.

احمدی با اعلام اینکه این موضوع را از طرف مقامات قضایی، سه بار در ستاد تسهیل کشور، دوبار در شورای تامین استان پیگیری کردیم، گفت: اقدام خاصی مبنی بر آزاد‌سازی حساب بانکی شرکت نشده است.

وی ادامه داد: بابت چک‌های پرداخت شده ال سی چرا باید ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کنم.

احمدی با اعلام اینکه بانک بدون دلایل و شواهد قانونی نسبت به مسدودسازی حسابم اقدام کرده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان پول تولید را مسدود کردند در حالی که الان برای پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان حقوق کارگر دچار مشکل هستم.

وی اضافه کرد: نامه‌ام در بانک مرکزی موجود است ولی پاسخی ندادند، حتی تایید نامه دادستان کل کشور هم پای درخواست‌هایم وجود دارد.

بنا به اظهارات رئیس هیأت مدیره گروه بهمن در حال حاضر ۲۰۷ نفر در این مجموعه تولیدی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگروه تسهیل مازندران گره ای رفع موانع تولید بهمن احمدی رئیس هیأت مدیره کارگروه اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان