Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب از مردم زاهدان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،« آیت الله عباسعلی سلیمانی» در آیین تجلیل از زحمات و حضور 25 ساله حجت الاسلام عباسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان بیان داشت: مردمی بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد حجت‌الاسلام عباسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: او در نماز های پنچگانه حضور پر رنگ داشت و حتی در مقطعی از زمان که شهر زاهدان نا امن بود نماز صبح به امامت ایشان اقامه می شود.

 

سلیمانی گفت: حجت‌الاسلام عباسی فقط امام جماعت  صرف نبود بلکه به مسائل و مشکلات مردم اهتمام ویژه داشت.

 

وی افزود: او چراغ مسجد را روشن کرد و در مراسمات مسجد شرکت فعال داشت.

 

حجت الاسلام عباسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان در آیین تجلیل از زحماتش و حضور 25 ساله در زاهدان گفت: برخلات تصور برخی ها آمدن من به استان به دوران مرحوم  آیت الله محمدیان بر می گردد.

 

امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان ادامه داد: ماموریت سه ساله در سفر به زاهدان داشتم اما  25 سال طول کشید که البته 80 درصد را مدیون خانواده هستم که در این مدت نه اعتراض و گله ای داشتند.

 

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: فعالیتی که در این 25 سال داشتم به قصد قربت الهی بود.

 

وی افزود: نمازهای سه وعده را از همان ابتدا داشته ایم که ابتدا با دو سه نفر آغاز شد و اکنون به این جمعیت رسیده است.

 

امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان تاکید کرد: نماز صبح در تمام این روزهای 25 سال اقامه شد و فقط در یک مورد نماز صبح اقامه نشد و آن هم به خاطر شب حرکت انتحاری در مسجد بود.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه در این مسجد همه در کنار هم مخلصانه کار می کنند و هیچ کسی انتظار مادی ندارد، گفت: همه برای رضای خدا و از ته دل به مسجد کمک می کنند.

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی خبرگزاری شبستان نهم دی قرآن کریم بزرگداشت حماسه 9 دی فعالیت های مسجدی چراغ مسجد حجت الاسلام عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد