Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، گفت: این بیمارستان ۹۶ تخت مصوب سپاه و ۲۲۰ تخت از محل دانشگاه دارد که با ضریب اشغال ۹۲ درصدی تخت‌ها بعد از بیمارستان کودکان بیشترین ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی را در استان دارد.

وی ادامه داد: این بیمارستان علاوه بر اینکه یک مرکز درمانی است و تمامی مردم از خدمات آن بهره می‌برند، یک رسالت عمده هم داشته و به عنوان یک بیمارستان نظامی در مأموریت‌های مردم یاری، بیمارستان‌های صحرایی، پست‌های امداد و بحران‌هایی غیرمنتظره چون سیل و زلزله ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: در آبان ۹۶ که زلزله کرمانشاه به وقوع پیوست، این بیمارستان ۴۰ روز در قالب بیمارستان صحرایی در نقطه‌ای که زلزله رخ داده بود و در تمامی تخصص‌ها، خدماتی ارائه می‌داد.

کسب رتبه اول بیمارستان در بین بیمارستان‌های استان

وی با بیان اینکه رسالت بیمارستان به عنوان بیمارستان ارزشی، متفاوت و برجسته است، گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی بیمارستان‌های استان، این بیمارستان در سال ۹۷ در نظارت‌های دوره‌ای از نمره ۱۰۰،۸۹ کسب کرد و در بین ۴۴ بیمارستان استان، حائز رتبه اول شد.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز با اشاره به توجه ویژه مدیران بیمارستان نسبت به انتقادات و پیشنهادات مردم گفت: در طول این مدت، اصلاحاتی را بر اساس صندوق‌های نظرسنجی نصب شده در بیمارستان انجام دادیم و نیت‌های خود را در این مجموعه بر اساس نیت الهی تعریف کردیم که تلاش می‌کنیم در مسیر صحیح و درست و در شأن مردم و انسانیت و کرامت عالیه انسانی رفتار کنیم.

وی این بیمارستان را به معنای واقعی کلمه، فوق تخصصی دانست و گفت: این بیمارستان در رشته‌های بالینی، قلب، زنان، داخلی، جراحی عمومی و دیگر رشته‌های تخصصی ارائه خدمات می‌کند و یکی از شاخص‌های بارز آن، ارائه خدمات بالینی توسط پرسنل همجنس بیمار است.

حسینی از آغاز راه اندازی بخش طب هسته‌ای و رادیوتراپی در این مرکز خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا این مرکز را تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسانیم تا از بار درمانی شهر و استان کم شود.

آغاز عملیات احداث فاز دوم درمانگاه

وی ادامه داد: در پایان ماه، عملیات احداث فاز دوم درمانگاه را آغاز خواهیم کرد که مجوزهای لازم را در این خصوص گرفته‌ایم و از اواسط دی ماه، عملیات احداث ساختمان شش طبقه‌ای در فاز دوم آغاز می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز این بیمارستان را در بین بیمارستان‌های سپاه کشور که نزدیک به ۱۷ بیمارستان هستند دارای رتبه اول و در بین نیروهای مسلح بیمارستان دارای رتبه دوم دانست.

مراجعه روزانه ۳۲۰۰ نفر به درمانگاه‌های سرپایی بیمارستان

حسینی از فعالیت ۳۷۰ پزشک متخصص، فوق متخصص و عمومی و ۴۱۰ فرد در قالب تیم پیراپزشکی در بیمارستان خبر داد و گفت: روزانه نزدیک به سه هزار و ۲۰۰ نفر به درمانگاه‌های سرپایی مراجعه می‌کنند که از این تعداد مراجعه ،۵۰ درصد مربوط به نیروهای مسلح و ۵۰ درصد مردم عادی است.

وی تعداد اعمال جراحی در این بیمارستان را به طور متوسط ماهانه دو هزار و ۵۰۰ عمل دانست و گفت: ۷۰ درصد عمل‌ها به روش بسته و لاپراسکوپی انجام می‌شود.

کد خبر 4812670

منبع: مهر

کلیدواژه: تبريز دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپاه عاشورا 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان استانداری سمنان مشهد تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول