Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:57:45 GMT

راه اندازی گروه سرود و تواشیح آوای شمس در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۲۸۰

راه اندازی گروه سرود و تواشیح آوای شمس در قزوین

جباری با اشاره به فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح آوای شمس در قزوین گفت: درصدد هستیم با ثبت نام علاقمندان این حوزه، گروه سرودی با مضامین رضوی راه اندازی می کنیم.

«میلاد جباری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از رویکردهای مهمی شبکه جوانان رضوی قزوین پرداختن به موضوع جوان، نیازهای تربیت، یافتن نوجوانان مستعد و ایجاد بستری برای ارائه خدمت به این قشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین ادامه داد: با توجه به این رویکرد و با هدف تقویت مبانی معرفتی و دینی، ایجاد محفلی برای جذب و تثبیت نوجوانان برگزیده به پاتوق رفیق، ایجاد بستر مشارکت فعال نوجوانان و کسب مهارت های متنوع، تبیین مباحث اعتقادی به شکل منظم و ایجاد فضایی برای گسترش شبکه نوجوانان فعال، گروه سرود و تواشیح آوای شمس در قزوین شروع به فعالیت کرده است.

 

وی اضافه کرد: فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح آوای شمس با مضامین رضوی، انقلابی و غیره، ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۷ سال است بنابراین متقاصیان به این امر می توانند تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مشخصات اولیه خود را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ یا با ادمین کانال و صحفه اینستاگرام به آدرس @avaye_shams ارسال کنند.

 

جباری اعلام کرد: برای برگزیدگان گروه سرود فوق برنامه هایی اعم هیئت، اردوی های سیاحتی و زیارتی، پاتوق فیلم و مستند، پاتوق کتاب، محافل یا گعده های اعتقادی، اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا(ع) و غیره طراحی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مراحل عضویت در گروه شامل ثبت نام در فراخوان، تکمیل فرم ثبت نام، استعدادیابی و مصاحبه، نشست توجیهی با حضور خانواده ها برای برگزیدگان، برگزاری آموزش طبق جدول زمان بندی و‌ غیره است.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین یادآور شد: ان شاالله با ثبت نام علاقمندان این حوزه گروه سرودی با مضامین رضوی راه اندازی می کنیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی حماسه 9 دی 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد نهم دی خبرگزاری شبستان گروه سرود شبکه جوانان رضوی تواشیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»