Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر علی‌شائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در کنار مسابقات قهرمانی که به صورت هفتگی یا ماهانه برگزار می‌شوند، به ورزش‌های عمومی و همگانی برای آحاد جامعه نیز توجه خواهیم داشت.

وی افزود: با همکاری هیئت‌های فعال ورزشی استان، از جمله دوچرخه سواری، کوه‌پیمایی، کوه‌نوردی، دو عمومی و هیئت همگانی ایلام، هر هفته یک ورزش عمومی و همگانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: هدف از چنین برنامه‌ای توسعه فرهنگ فعالیت‌های ورزشی و ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین مردم است.

وی افزود: شرکت در این پویش برای تمامی اقشار جامعه آزاد است و نیازی به مدرک یا مقام قهرمانی ندارد.

علی‌شائی بیان داشت: هفته پیش ورزش همگانی دوچرخه سواری را با حضور هیئت دوچرخه‌سواری اجرایی کردیم و این هفته پویش عمومی کوه‌پیمایی را خواهیم داشت.

وی افزود: هفته‌های بعد به پیاده‌روی خانوادگی و دومیدانی اختصاص خواهیم داد و پس از جانمایی مکان برگزاری آن‌ها را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

کد خبر 4812963

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش همگانی ورزش و جوانان ایلام 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان استانداری سمنان مشهد تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد