Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران استانی می‌توانند برای طرح دوم آبرسانی به دنبال سرمایه‌گذار خصوصی بروند، گفت: طرح دوم آبرسانی حقابه دیگران استان‌ها را ضایع نمی‌کند. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: برای نخستین بار در بودجه سال 99 در تبصره 19 یک ردیف بودجه برای طرح دوم آبرسانی استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به صورت مشارکت بین دولت و بخش خصوصی انجام خواهد شد بدین صورت که هر چه بخش خصوصی سرمایه گذاری کند، دولت موظف است معادل آن سرمایه بدهد.

وی افزود: این مشارکتی که در بودجه نهاده شده بدین معناست که مدیران استان این اجازه را دارند که به دنبال سرمایه‌گذار خصوصی بروند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تونل آبرسانی طرح احداث شده و اکنون لوله‌های آن در حال نصب است، گفت: مهمترین بخش این طرح، احداث تصفیه خانه آن است.

روایت آیت‌الله طباطبایی‎نژاد از قول دولت اصلاحات درباره آب اصفهان که عملی نشداصفهان| حل مشکل آب اصفهان نیازمند اقدامی عالمانه و غیرسیاسی استاراده‌­ای برای تأمین آب اصفهان در دولت وجود ندارد؛ نمایندگان به دیدار امام ­جمعه اصفهان می‌روند

وی ادامه داد: استان اصفهان در حدود 5 میلیون نفر جمعیت دارد و وجود تنها یک تصفیه خانه که همواره در معرض آسیب‌ها و خطرات است چندان مناسب نیست. به همین منظور تصفیه خانه جدید در موازات تصفیه خانه فعلی احداث خواهد شد که هم حادثه‌ای برای تصفیه خانه کنونی پیش نیاید و به نوعی یک پدافند غیرعامل باشد و هم توزیع آب 14 شهرستان را انجام دهد که به توزیع عادلانه آب کمک شایانی می‌کند.

فولادگر با تأکید بر اینکه این طرح حق استان‌های دیگر را ضایع نمی‌کند، ادامه داد: در طرح دوم آبرسانی قرار نیست آب جدیدی از سرچشمه اضافه شود یا از بخش‌ها و استان‌های دیگر آب گرفته شود، بلکه این طرح بخشی از حقابه استان اصفهان را تأمین می‌کند که پیشتر هم پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام/ 174/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس