Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:54:25 GMT

استقلال از مدیریت ضربه خورد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۵۶۰

استقلال از مدیریت ضربه خورد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ضعف‌های مدیریتی در مجموعه استقلال باعث شد که هواداران نگران وضعیت تیمشان باشند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی گفت: متأسفانه وضعیت آبی‌پوشان این روزها خوب نیست. هر روز اخبار ضد و نقیضی از باشگاه به گوش می‌رسد و روز به روز وضعیت برای آبی‌پوشان بدتر و بدتر می‌شود.

 

وی افزود: ضعف‌های مدیریتی در استقلال کار را به اینجا کشانده که همه آرزو می‌کنند زودتر مشکلات برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا شروع لیگ قهرمانان، زمان زیادی باقی نمانده اما متأسفانه استقلال هنوز تمریناتش شروع نشده و اگر شروع شود باید بدون سرمربی باشد.

رشیدی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نتوانستند شرایطی به وجود بیاورند که استقلال از این بحران خارج شود. زمانی که عضو هیئت مدیره بودند نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما امیدوارم با رفتن آنان، کسانی بیایند که بتوانند برای استقلال مثمر ثمر واقع شوند.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان شبانه استراماچونی را آنفالو کردند

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازگشت استراماچونی اظهار داشت: این روزها شرایط به جایی رسیده که هواداران فقط این سرمربی ایتالیایی را می‌خواهند و دوست ندارند مربیانی چون مجیدی و مظلومی هدایت استقلال را به عهده بگیرند. البته امیدوارم استراماچونی هم به این خواسته هواداران توجه کرده و زودتر اختلافات خود را با باشگاه به پایان رسانده و به استقلال بازگردد.

وی ادامه داد: بیشتر از همه این هواداران هستند که متضرر شدند. باید مسئولان ورزش کشور چاره‌ای بیندیشند که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین منصور رشیدی استقلال آندرا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، فرم خوب مهرداد محمدی در هفته‌های پایانی نکته‌ای امیدوارکننده برای جواد نکونام و استقلال خواهد بود تا با تنوع تاکتیکی بیشتری در فاز هجومی مقابل رقبای خود قرار بگیرند!

با اضافه شدن جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک استقلال آبی‌ها بازیکنان مختلفی را در کنار گوستاوو بلانکو امتحان کردند که ثمر بخش نبود و کیفیت بالایی از خود نشان ندادند و به قولی زوج هجومی آبی‌ها شکل نگرفت اما مهرداد محمدی در دو هفته اخیر خطرناک، آماده و با انگیزه نشان داد تا در هفته هایی که تیم‌ها با کمترین ریسک برای کسب امتیاز در زمین حاضر می‌شوند زوج هجومی خود را پیدا کند.

مهرداد محمدی در بازی شمس آذر دو گل به ثمر رساند و حضور موثری در خط حمله استقلال داشت و با بازگشت به عقب و پرس از جلویی که انجام داد به خوبی در جریان بازی تیمی استقلال هم حضور پیدا کرد، او در بازی با تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و در نیمه نخست با استارت انفجاری که به قلب دفاعی تراکتور انجام داد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او توسط پورحمیدی مهار شد، او اگر با دقت و شدت بیشتری ضربه خود را به سمت دروازه پورحمیدی شلیک می‌کرد استقلال خیلی زود از حریف خود پیش افتاده بود.

مهرداد محمدی در نیمه دوم هم با استارت سریع جلوتر از شجاع خلیل زاده صاحب توپ شد و به سمت دروازه تراکتور یورش برد که صحنه‌ای مشکوک به پنالتی رقم خورد و داور مسابقه اعتقاد به ادامه مسابقه داشت، مهرداد سومین شانس خود را هم روی ضربه ایستگاهی امتحان کرد و ضربه عالی او روی تیرک دروازه تراکتور فرود آمد و تبدیل به گل نشد.

با اینکه محمدی در بازی با تراکتور موفق به گلزنی نشد اما زوج خوبی که با بلانکو تشکیل داده‌اند هر خط دفاعی را به چالش خواهد کشید، محمدی استارت‌های ناگهانی خوبی دارد و بلانکو در ارسال پاس در عمق یا تاثیرگذاری روی توپ‌های بلند تخصص بالایی دارد و با هماهنگی خوبی که دارند در خلق موقعیت برای یکدیگر موفق عمل‌ کردند.

حضور آرمان رمضانی و پیمان بابایی روی نیمکت استقلال دو بازیکن با قابلیت‌های متفاوت را هم در شرایط مختلف در اختیار نکونام قرار می‌دهد تا در مواقعی که نیاز به حضور مهره‌های هجومی در زمین بود از آنها استفاده کند و به نظر می‌رسد که جنس آبی‌ها برای پنج هفته پایانی لیگ برتر جور خواهد بود!

دیگر خبرها

  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال