Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@14:05:34 GMT

همکاری اپل و BOE برای تولید نمایشگرهای اولد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۶۵۹

همکاری اپل و BOE برای تولید نمایشگرهای اولد

ایتنا - اپل می‌خواهد تا سال ۲۰۲۱ میلادی در راستای یافتن جایگزین برای سامسونگ، با دومین شرکت تولیدکننده نمایشگرهای اولد در جهان وارد همکاری و مذاکره شود.
اپل می‌خواهد تا سال ۲۰۲۱ میلادی در راستای یافتن جایگزین برای سامسونگ، با دومین شرکت تولیدکننده نمایشگرهای اولد در جهان وارد همکاری و مذاکره شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل که از سال گذشته تاکنون برای تولید و عرضه گوشی های جدید آیفون نیازمند فناوری صفحه نمایش اولد است، مجبور بوده تا برای تامین قطعات و نمایشگرهای موردنیاز خود به شرکت‌های کره ای همچون سامسونگ و ال‌جی که رقیبان سرسخت آن نیز به شمار می‌روند، روی بیاورد که این امر به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، تاکنون ضرر و زیان‌های متعددی را برای اپل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما حالا اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena نشان می‌دهد که اپل تصمیم گرفته است تا سال ۲۰۲۱ میلادی به منظور تولید و تامین نمایشگرهای اولد (OLED) با شرکت BOE وارد همکاری و مذاکره شود.

این شایعات که نخستین بار توسط منابع و رسانه های خبری منتشر شدند، گویای سفارش اپل به تعداد ۴۵ میلیون پنل نمایشگر اولد از شرکت BOE است که قرار است در گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۲۱ میلادی به‌کار گرفته شوند.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این نخستین اقدام موثر و گام بزرگ اپل در راستای جایگزینی سامسونگ، به عنوان نخستین و بزرگترین تامین‌کننده پنل‌های اولد،  به شمار می‌رود.  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: شرکت BOE آیفون نمایشگر موبایل اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

کد خبر 6092689

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد