Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه در همه حال باید به یاد امام زمان(عج) باشیم، گفت: اگر در مسیر امام زمان(عج) گام برداریم نور این امام همام سبب برکت بی نظیری در زندگی مان می شود. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار فعالان عرصه مهدویت که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: اگر در مسیر امام زمان(عج) گام برداریم نور این امام همام سبب برکت بی نظیری در زندگی مان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت بی‌نظیر فعالیت در حوزه مهدویت افزود: باید سرمایه گذاری زیادی در زمینه مهدویت انجام شود، مردم نیاز به هدایت دارند و علت غیبت امام زمان(عج) نیز مورد توجه باشد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: خداوند امتحان بندگانش را در غیبت امام زمان(عج) قرار داده است و در زمان غیبت برخی افراد منحرف شدند و به قول شیخ طوسی غیبت بقیه الله(عج) لطف است و وجود ایشان نیز لطفی دیگر است.

آیت الله علوی گرگانی: آیت الله شمس با تربیت شاگردان فرهیخته به معارف اهل بیت(ع) خدمت کردقدردانی آیت‌الله علوی گرگانی از اقدامات جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)آیت‌الله علوی گرگانی ارتحال آیت الله مهرحسینی را تسلیت گفت

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم عنوان کرد: نور ما از روشنایی آفتاب نیز روشن تر است، کسی که اعتقاد داشته باشد در محضر امام زمان(عج) است کلام و سخنانی که مطرح می کند تفاوت دارد و اگر اعتقاد ما بالا برود همه افعال ما را مراقبت می کند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه باید در همه حال به یاد امام زمان(عج) باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از علما خوابیده بود و در حین خواب مشاهده کردند که پاهایش را دراز نکرده است، از ایشان سوال شد چرا موقع خواب پاهای خود را درزار نمی کنید و در پاسخ گفت که در محضر امام زمان(عج) درست نیست که انسان پای خود را دراز کند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد