Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:26:14 GMT

بازی با بورنموث شروع دوباره یا گل آخر جهانبخش؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۸۹۰

بازی با بورنموث شروع دوباره یا گل آخر جهانبخش؟

یک رسانه انگلیسی به بررسی فهرست خرید و فروش‌های زمستانی تیم فوتبال برایتون از جمله شرایط علیرضا جهانبخش پرداخت. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Independent انگلیس، تیم برایتون با برخی از بازیکنان در آغاز باز شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های زمستانی همکاری‌اش را قطع خواهد کرد و بازیکنانی جدیدی جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدور چالوف، مهاجم 22 ساله تیم زسکا مسکو در ردیف نخست فهرست خریدهای زمستانی برایتون با پرداخت هزینه 15 میلیون پوندی قرار دارد. کیل واکر پترس، مدافع 22 ساله تیم تاتنهام دیگر گزینه انتقال به برایتون است که او نیز قیمت 15 میلیون پوندی دارد. شین دافی، علیرضا جهانبخش، لئون بالوگون و گلن مورای در فهرست بازیکنانی قرار دارند که احتمال جدایی آنها از برایتون در ماه جاری میلادی وجود دارد.

این رسانه انگلیسی درباره شرایط جهانبخش نوشت: شرایط این بازیکن اکنون نامشخص است. او با گلزنی در بازی برابر بورنموث و کار سخت در تمرین‌های برایتون این شانس را پیدا کرد تا همچنان به بازی‌اش در این تیم ادامه دهد. جهانبخش از شانس بازی اخیر استفاده کرد تا بهترین گل را برای برایتون به ثمر رساند. آیا این گل اجازه حفظ بازیکن 17 میلیون پوندی را می‌دهد؟ هر چند گراهام پاتر (سرمربی) تایید کرد که خواهان ماندن جهانبخش در برایتون است و این بازیکن نیز گفته هیچ گاه خواهان انتقالش به تیم دیگری نبود. آیا بازی با بورنموت شروعی دوباره برای علیرضا جهانبخش بود با هدیه‌ای برای خداحافظی از برایتون؟ با اشتیاق منتظر این پاسخ می‌مانیم.

حسینی در فهرست جذاب‌ترین انتقال‌های زمستانی فوتبال ترکیه

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا جهانبخش فوتبال انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش فوتبال انگلیس علیرضا جهانبخش فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد