Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، صالح محمد العراقی، چهره نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای که آن را در صفحه خود در فیس‌بوک منتشر کرد، اعلام کرد: از همان روز اول، هنگامی که خواستند حرمت حرم نجف اشرف را بشکنند علیه اشغالگران تظاهرات کردیم و هر ساله علیه آن تظاهرات کرده‌ و خواستار عدم امضای توافق‌نامه با آنها شده‌ایم، خواستیم سفارت‌خانه شیطان بزرگ بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ملأ عام آنها را به باد استهزا می‌گیرند و در باطن برای آنها میانجی‌گری می‌کنند.

وی مدعی شد: امروز عراق صحنه تظاهرات و صحنه به آتش کشیدن سفارت‌خانه‌ها و نهادهای دیپلماتیک شده است، گویی تنها این کشور است که سفارت‌خانه‌ها و نهادها را در خود دارد. فراموش نکنید که همه سیاست‌مداران نه تنها مخفیانه بلکه در ملأ عام با همه وابستگان به اشغالگر نشست و برخاست داشته‌اند ... جز (رهبر ما صدر). امروز خشم خود را به سفارت‌خانه بردند... شما کجا هستید؟!

العراقی ابراز عقیده کرد: هدف از اعتراضات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد پایان دادن به تظاهرات اصلاح‌طلبانه مردمی است.

وی ادامه داد: لذا از انقلابی‌ها می‌خواهم به تظاهرات مسالمت‌آمیز خود ادامه و با آنها درگیر نشوند اگر منطقه الخضرا (سبز) را به روی آنها باز و به روی خود بسته دیدید، ناراحت نشوند. شما امروز روی دیوارهای آن هستید و فردا مردم داخل آن خواهند بود.

العراقی در پایان خطاب به معترضان عراقی گفت: منظور انتخابات زودهنگام است که خردمندان و عقلا خواستار آن هستند و از طریق قانون منصفانه انتخابات که مقدمه‌ای برای پایان دادن به فساد و حزب‌گرایی خواهد بود با اطمینان برای مبارزه با فساد از طریق انتخابات وارد شوید که فساد آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مقتدی صدر تظاهرات عراق جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره آمریکا به «آکسیوس» گفته است: ویزای دانشجویان خارجی که در تظاهرات نقش دارند، پس گرفته می‌شود و تخفیف‌های مالیاتی اعمال شده برای دانشجویانی که در اعتراضات شرکت کرده‌اند لغو می‌شود.

«آکسیوس» همچنین گزارش داده که نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا درصدد تصویب طرحی هستند که به‌موجب آن تدابیر تنبیهی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است