Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، سازوکاری را برای پایش اجرای صحیح مصوبه‌های ساماندهی وضع پرداخت کارکنان قراردادی مدت موقت در نظر گرفته تا از این طریق، در جریان گزارش‎ کارکنان از مشکلات احتمالی آنان در مسیر تحقق کامل این مصوبه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به اینکه سیاست وزارت نفت در خصوص کارکنان قراردادی مدت موقت ارتقای انگیزه و بهبود وضع معیشت آنان از طریق سیاستگذاری و پیگیری مصوبه‌های مربوط نظیر ساماندهی وضع پرداخت و ایجاد و ارائه سطحی متناسب از خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی با هدف افزایش رضایتمندی این دسته از کارکنان بوده است، بنابراین پایش اجرای صحیح، به‌موقع و هماهنگ تصمیم‌های گرفته شده، اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بازتاب بعضی از گزارش‌ها و گله‌مندی‌ها در ارتباط با اجرای مصوبه‌های یادشده، در نظر است به موازات بررسی نحوه و زمان اجرای مصوبه‌ها توسط حوزه‌های اداری و منابع انسانی شرکت‌های اصلی و فرعی، موضوع چگونگی اجرا از منظر کارکنان مشمول نیز مورد رصد قرار گرفته تا بتوان با رفع مشکلات و تنگناها به رضایتمندی بیشتری نائل شد.

بنابراین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی آمادگی دارد از طریق پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) در جریان مسائل و مشکلات اجرایی کارکنان قراردادی مدت موقت قرار گرفته و پس از طبقه‌بندی مسائل، مراتب اقدام‌های بعدی دوباره اطلاع‌رسانی خواهد شد».

* کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت می‌توانند دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به مصوبه‌های ساماندهی وضع پرداخت را در قالب پیام در بخش «نظر شما» این خبر به اطلاع معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت برسانند. *

منبع: شانا

کلیدواژه: منابع انسانی وزارت نفت اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳