Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران، عادل دهدشتی در همایش منطقه ای روسا و مسئولان کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران جنوب غرب کشور در شیراز افزود: سازمان تامین اجتماعی، ماهانه ٩ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان پرداختی در قالب هزینه‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان، خدمات درمانی و سایر تعهدات دارد. با همت مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی درآمد و مصارف ماهانه سازمان تامین اجتماعی سربه‌سر شده و تلاش می کنیم تعهدات را به موقع پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدهی سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از13 هزار میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت : تا ماه های آینده این میزان بدهی به صفر خواهد رسید و دراین راستا به اهداف خود در اعتبار بخشی دفترچه های درمانی خواهیم رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: از مهر ماه سال جاری و براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، مطالبات جاری دانشگاه‌های علوم پزشکی درحال پرداخت است و با تسویه مطالبات معوق در ماه‌های آینده شاهد تحول قابل توجه در خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خواهیم بود.

دهدشتی افزود : علیرغم وجود شرایط حاکم بر اقتصاد ، ازپیگیری حقوق حقه جامعه کارگری، بازنشسته و مستمری‌بگیران کوتاه نخواهیم آمد .

به گفته وی گفتمان سازی مفاهیم تامین اجتماعی، تعامل و ارتباط حداکثری با شرکای اجتماعی و همچنین تکریم ارباب رجوع از راهبردهای اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است .

وی خاطرنشان کرد :موضوع صدور کارت شناسایی بازنشستگان تا پایان سال جاری در دستور کار است و استان فارس نیز به عنوان استان پایلوت در این زمینه پیشرو خواهد بود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان فارس جامعه درآمد سازمان تامین اجتماعی فرهنگی و اجتماعی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش

سعید عباسی در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارائه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ازمهمترین اهداف نمایشگاه اکسپو ایران است، اظهار داشت: تعریف زنجیره ارزش با هدف شناخت ظرفیت‌های ملی و معرفی قابلیت‌های استانی براساس مطالعه اسناد بالادستی از مهمترین راهبرد‌های تعریف شده برای زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

وی افزود: براساس قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری بادام و آبزیان از زنجیره‌های ارزش اولویت‌داری است که به وزارت کشور و دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بحث و بررسی در شورای ملی مهر تاییدی به پیشنهاد استان گذاشته شده است.

عباسی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص زنجیره ارزش راهبردی در یک سال و نیم گذشته، اضافه کرد: امروز اتفاق‌های خوبی در خصوص معرفی محصولات مختلف استان‌ها در قالب زنجیره ارزش رخ داده و اسناد توسعه این بخش‌ها با هدف گذاری‌های سالانه تا حدودی آماده، اما نهایی نشد.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

وی تاکید کرد: استانداری‌ها و وزارتخانه‌های تخصصی در قالب یک برنامه مشخص و راهبردی بحث زنجیره ارزش را دنبال می‌کنند.

عباسی با تاکید بر اهمیت صنایع تبدیلی در زنجیره ارزش محصولات گفت: در چهارمحال و بختیاری زمینی برای صنایع تبدیلی و فرآوری محصول بادام تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به ارقام مختلف بادام و همچنین مرکز تحقیقات قوی در چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به تأمین زمین انتظار می‌رود در آینده نزدیک این طرح‌ها که موجب ایجاد اشتغال، توسعه منطقه و ایجاد ارزش افزوده می‌شود به نتیجه برسد.

عباسی آبزی‌پروری را از جمله ۱۰ محصول مشخص شده برای تشکیل زنجیره ارزش عنوان کرد و افزود: با وجود مطالعات انجام شده هنوز استانی در کشور به عنوان محور در بخش آبزی‌پروری انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه برای هرکدام از زنجیره‌های ارزش یک سند توسعه تعریف شده است، ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های نقش آفرین در حوزه آبزی پروری به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟