Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» به سال آینده موکول شداحمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین مراحل ساخت این اثر تلویزیونی گفت: خوشبختانه وضعیت جمال شورجه کارگردان این سریال تلویزیونی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و برای پیگیری اتفاقات مربوط به پیش تولید به دفتر ساخت این اثر می‌آید، در حال حاضر پیگیر انتخاب مشاوران کارگردان «موسی (ع)» هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: بدون شک مشاوران کارگردان سریال «موسی (ع)» از جمله کارگردانان مطرح و بنام خواهند بود، جمال شورجه تاکید دارد که مشاورانش در این پروژه افراد صاحب نظر و متخصص باشند تا بتواند با مشورت با آن‌ها اثری کامل و با کیفیت را روی آنتن ببرد.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» این پروژه را اتفاقی عظیم دانست و اظهار کرد: سریال «موسی (ع)» رویداد فرهنگی بزرگی است که برای ساخت آن تمامی نیرو‌های متخصص حضور خواهند داشت، بدون شک برای ساخت چنین اثری حضور هنرمندان و اهالی فن در کنار پروژه ضروری است.

وی درباره زمان کلید خوردن فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» افزود: قطعاً فیلمبرداری این سریال امسال کلید نمی‌خورد، ما آماده هستیم تا پیش تولید به صورت رسمی کلید بخورد، پروژه موسی اتفاق بسیار سختی است و نمی‌توان به همین سادگی از پیش تولید آن گذشت، انتخاب‌های مختلفی هنوز صورت نگرفته که باید پیش از شروع فیلمبرداری آن‌ها را قطعی کرد به همین دلیل فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» سال آینده شروع خواهد شد.

میرعلایی درباره انتخاب بازیگران سریال «موسی (ع)» تاکید کرد: هنوز هیچ صحبت قطعی با بازیگران صورت نگرفته است، گمانه زنی و پیشنهاداتی وجود دارد، اما هنوز هیچ قطعیتی وجود ندارد، حضور مشاوران کارگردان بدون شک در انتخاب بازیگران تاثیرگذار است.

تهیه کننده سریال موسی (ع) درباره آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه خاطرنشان کرد: شورجه نسبت به روز‌های اول بسیار بهتر شده است، اما نباید انتظار زیادی داشت، زیرا درمان و بهبود این نوع از بیماری زمان بر خواهد بود، وی هم اکنون در دفتر حاضر می‌شود، اما اینکه بگوییم این حضور مداوم است این طور نیست، زیرا همچنان به درمان و استراحت نیاز دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال موسی کارگردان سریال موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)

عصر ایران _ مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند 7 قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

گزارش را اینجا ببینید

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسورهای عجیب و غریب در صدا و سیما.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده! تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)