Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم قدرتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این زمینه شهردار تبریز تاکیدات لازم را برای اجرایی شدن این طرح در راستای سلامت و امنیت غذایی شهروندان ابلاغ کرده است تا محصولات توزیعی با قیمت مناسب در اختیار شهروندان و مصرف کننده ها قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: خط تولید بسته بندی کشتارگاه صنعتی تبریز با مشارکت و تامین گوشت مورد نیاز توسط بخش های خصوصی در هفته آینده در مکانی که در این خصوص آماده سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل اداره کل دامپزشکی بهره برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرتی ابراز امیدواری کرد با این اقدامات کشتارگاه صنعتی تبریز، شهروندان با اصلاح الگوی مصرف، گام دیگری در راستای ارتقای سلامت و امنیت غذایی شهروندان بردارند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی  و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر تبریز و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های نظارتی به صورت مداوم و دوره ای انجام می گیرد که امیدواریم با حمایت های شهرداری و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم کشتارگاه، بتوانیم روز به روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک تر شویم.

قدرتی با بیان این که گوشت قرمز بخش عمده ای از سبد غذایی خانوارهای تبریزی را تشکیل می دهد، گفت: بر این اساس باید تلاش شود فرآوری، بسته بندی، حمل و نقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و به صورت کاملا" بهداشتی در اختیار مصرف کننده ها قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

برچسب‌ها تبریز آذربایجان شرقی کشاورزی كشتارگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی کشاورزی كشتارگاه تبریز آذربایجان شرقی کشاورزی كشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران