Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:05:57 GMT

یاران آندرس اینیستا به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۲۷۹

تیم ویتسل کوبه با پیروزی مقابل کاشیما آنتلرز در فینال جام امپراطوری ژاپن، یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی ژاپن که با نام جام امپراطوری برگزار می‌شود، امروز دیدار نهایی خود را پشت سر گذاشت. دو تیم کاشیما آنتلرز و ویتسل کوبه که تیم هایی شناخته شده محسوب می‌شوند، در این بازی به مصاف هم رفتند و در پایان این یاران آندرس اینیستا بودند که با نتیجه 2-0 برنده مسابقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار اینیستا و پودولسکی در ترکیب اصلی ویتسل کوبه قرار داشتند و داوید ویا نیز لحظات پایانی به زمین آمد.

 

هر دو گل ویتسل کوبه در نیمه اول رقم خورد. یکی از آن ها را تومویا اینوکای مدافع کاشیما زد و دیگری را هم نوریاکی فوجیموتو به ثمر رساند. در نیمه دوم شاگردان گو ایوا تلاش زیادی انجام دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

 

با این نتیجه ویتسل کوبه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و فصل آینده شاهد حضور ستاره های سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در این تورنمنت خواهیم بود. این در حالی است که بسیاری امیدوار بودند ویتسل کوبه سال پیش به لیگ قهرمانان برسد تا دوئل ژاوی - اینیستا رقم بخورد اما این اتفاق رخ نداد.

 

بنابراین یوکوهامو مارینوس و ویتسل کوبه دو نماینده مستقیم ژاپن خواهند بود و اف سی توکیو و کاشیما آنتلرز در پلی آف به میدان خواهند رفت.

 

ویسل کوبه ژاپن اینیستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویسل کوبه ژاپن اینیستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم

در کشور ژاپن فضاهای عمیقی در زیر سطح زمین برای کنترل حجم آب بالایی که در هنگام سیلاب یا سونامی وارد شهر می شود، ایجاد شده است. این ابتکار به آنها این امکان را می دهد در صورت وقوع سیل  چند برابر شدیدتر از سیل اخیر در دبی، آن را در مدت کوتاهی مدیریت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان