Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جوانان امروز کشور اگر انقلابی تر از نسل اول انقلاب نباشند، کمتر از آنان نیستند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد حسنی در جمع دانشجویان مجتمع آموزشی شهید سرلشکر نامجوی نیروی دریایی ارتش در استان گیلان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و تقدیر از اجرای برنامه های فرهنگی هنری مناسب در این مجتمع آموزشی گفت: اجرای دلنشین و حماسی گروه سرود دانشجویان این مرکز، نشان دهنده انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان ایران اسلامی است و به کوری چشم دشمنان که تصور می کردند اگر فضای انقلاب کهنه شود ارزش های انقلابی نیز کهنه خواهد شد؛ جوانان امروز ما که در دهه پنجم انقلاب هستند اگر انقلابی تر از نسل اول نباشند، کمتر از آنها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الحمدلله امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران رابطه بین فرماندهان و کارکنان وظیفه، ارتباطی بسیار محترمانه و از جنس رابطه پدر و فرزندی است و البته انتظار این است که پدری کردن فرماندهان در حق سربازان در نقطه اوج آن یعنی صد در صدی باشد تا جوان سرباز ما احساس کند که خدمت سربازی برایش مفید و موثر بوده و از خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح احساس رضایت داشته باشد.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین خطاب به سربازان نیز گفت: شما نیز باید در ارتباط خود با فرماندهانتان همواره رابطه پدر و فرزندی و یا رابطه برادری همچون رابطه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) قائل باشید. یعنی هر سربازی اگر فرمانده اش را همچون پدر معنوی خود تصور نماید، آن موقع است که تدبیر فرمانده را با دل و جان می پذیرد زیرا معتقد است که پدر هیچگاه زیان فرزندش را نمی‌خواهد و به طبع آن اگر این رابطه معنوی دوسویه باشد، هم افزایی در یکان رخ خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: وقتی دشمن برای تسلیم کردن ما بی رحمانه ترین تحریم ها را بکار می گیرد. هم تهدید و هم تحریم می کند؛ آیا ما باید تسلیم شویم؟ و آیا با تسلیم شدن مشکل تحریم ها و تهدیدها برطرف خواهد شد؟ اگر برطرف بشود که عقل سلیم می‌گوید تسلیم بشویم. اما آیا در طول تاریخ ملتی را سراغ دارید که با تسلیم در برابر دشمن مشکلاتشان حل شده باشد؟ از طرف دیگر هزاران نمونه مستند وجود دارد که با تسلیم شدن در برابر دشمن، خار و ذلیل و پشیمان شده اند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه تصریح کرد: عدم تسلیم و سازش با دشمنان از سوی مردم و مسئولان ایران اسلامی به معنای لجبازی و کنار نیامدن با طرف مقابل نیست. اگر مسئولان ما یک درصد هم احتمال حل مشکلات را در پس مذاکره و معامله با دشمن می دادند حتما این کار می کردند، اما به حکم شرع و عقل و تجربه تاریخی، تسلیم در برابر دشمنان حرام و اشتباهی مسلم و جبران ناپذیر خواهد بود و تنها راه حل نه در تسلیم بلکه در مقاومت حداکثری در برابر تهدید و تحریم حداکثری است.

وی افزود: در دوران حیات پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز خداوند تنها راه مقابله با دشمنان را ایستادگی در برابر آنان و جهاد کبیر در برابر دشمن می داند. این راهبرد قرآن کریم است؛ زیرا هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه تسلیم خواهد بود. کسانی که تسلیم می شوند همه سرمایه های زندگی اعم از علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را ازدست می دهند. نمونه اش لیبی است که به محض تسلیم در برابر خواست آمریکا و از بین بردن مراکز نظامی و فناوری های موشکی و هسته اش، به کشوری ضعیف و ناتوان تبدیل شد. یا سازش برخی سران عرب با صهیونیست ها چه مشکلات و هزینه های اسف بازی را تا امروز برای مسلمانان کشورهای منطقه به بار آورده است. لذا تسلیم جواب نمی دهد ولی مقاومت جواب خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در ادامه با اشاره به نتایج ارزشمند مقاومت حداکثری در برابر تهدیدات و تحریم های دشمنان گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، نقش جوانان در پویایی، بالندگی و سازندگی کشور نقشی اساسی و محوری است و ان شاء الله با تدابیر نورانی مقام معظم رهبری و همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی، ملت ما از شرایط فعلی با هوشیاری و بصیرت انقلابی که دارد موفق و سربلند عبور خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند