Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، به نقل از وب سایتnwi.com میزان تقاضای این محصول در سال 2019 میلادی با رشد 3.9 درصدی به یک میلیارد و 770هزار تن رسید که بنابر پیش بینی انجمن جهانی فولاد در سال 2020 میلادی رشدی آهسته تر خواهد داشت. تقاضای فولاد جهانی در سال 2020 میلادی به یک میلیارد و 800 میلیون تن خواهد رسید که حاکی از رشد 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصدی نسبت به سال 2019 میلادی است.

همچنین این انجمن اعلام کرد: تقاضای فولاد چین در سال 2019 میلادی با رشد 7.8 درصدی به 900 میلیون و 100هزار تن خواهد رسید. این در حالی است که تقاضا در سایر کشورهای جهان تنها 0.2 درصد رشد کرده و به 874 میلیون و 900هزار تن افزایش می یابد.

انجمن تجارت جهانی نیز پیش بینی می کند که طی سال 2020 میلادی میزان تقاضای این محصول در چین با بیش از یک درصد رشد همراه باشد. این در حالی است که میزان تقاضای سایر کشورهای جهان عمدتا به دلیل رشد تقاضا در کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای نوظهور رشد 2.5 درصدی را تجربه خواهد کرد.

گفتنی است که در 11 ماه نخست سال 2019 میلادی میزان تولید فولاد جهان با رشد 2.7 درصدی به یک میلیارد و 684 میلیون و 194 هزار تن رسید که رشد 2.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2018 میلادی نشان می دهد. همچنین میزان تولید فولاد چین طی مدت مذکور با رشد 7 درصدی به 904 میلیون و 177هزار تن رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین فولاد قیمت فولاد انجمن جهانی فولاد مصرف فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور