Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک هتل پنج ستاره در قم روز سه‌شنبه طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرمایه‌گذار این طرح گردشگری در این آیین اظهار داشت: پس از ۲۵ سال تولید در قم با توجه به‌ضرورت ایجاد یک هتل پنج ستاره در این استان، اقدام به اجرای این طرح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این طرح را یک هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این هتل طی ۳۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان این‌که این هتل در ۱۳ طبقه احداث می‌شود گفت: این طرح شامل یک هزار و ۱۵۱ مترمربع زمین و ۱۱ هزار و ۲۲۷ مترمربع زیربنا می‌باشد.

وی بابیان این‌که با بهره‌برداری از این طرح، ۲۰۰ تخت به ظرفیت هتل‌های قم اضافه می‌شود خاطرنشان کرد: این طرح از امکانات مختلف از قبیل سالن ورزشی، استخر و سونا، رستوران، کافی‌شاپ، تالارهای همایش و پارکینگ هوشمند برخوردار است و کیفیت، نوآوری و طراحی مدرن و زیبا از ویژگی‌های آن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین سرمایه قم گردشگری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر