Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کریم باقری در واکنش به شایعاتی که این روزها اطراف پرسپولیس وجود دارد و در خصوص شایعه درگیری بین افشین پیروانی و گابریل کالدرون گفت: در رابطه با اینکه نوشته شده آنها دعوای‌شان شده چنین چیزی صحت ندارد. از آنجایی که معمولاً من نزدیک آنها هستم چنین چیزی و دعوایی ندیدم. همه جا سوتفاهم هست و این‌ها طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها نقش مدیریت را می‌رساند و امیدوارم مدیریت حل و فصل کند.

دستیار کالدرون درباره اینکه گفته می شود این مربی به ایران بازنخواهد گشت گفت: الان در تعطیلات هستند و انشاالله تعطیلات را خوش بگذارند.

باقری درباره شایعه ناراحتی کالدرون از جاسوسی در رختکن تیمش گفت: جاسوس ندیدم و اگر شما می شناسید معرفی کنید.

وی درباره اینکه آیا مشکلات بین سرمربی و مدیران تیم حل خواهد شد گفت: صد در صد سوتفاهم برطرف می‌شود و نقش مدیریت باشگاه مهم است و آنها می توانند با صحبت کردن خیلی از مسائل را برطرف کنند. مشکل که گفتم به خاطر اینکه قراردادی که باشگاه قرار بود انجام بدهند، انجام ندادند. در فوتبال ما می بینید که این مشکلات در استقلال و ما و جاهای دیگر هم هست.

باقری درباره اینکه آیا پولش را دریافت کرده گفت: این مشکل برای همه است و هر موقع پول بدهند به ما می دهند و ندهند که دیگر هیچ.

کریم باقری درباره لیست خروجی پرسپولیس و واکنش امید عالیشاه به این موضوع گفت: طی این چند سالی که در پرسپولیس هستم، چه از دوران علی دایی، برانکو و الان هم کالدرون. همواره با من مشورت می کنند و تصمیم گیرنده اول و آخر سرمربی تیم است و اوست که باید نظر بدهد و ما هم تابع تصمیم ایشان هستیم.

عضو کادرفنی پرسپولیس درباره اینکه آیا دیگر بازیکن لیست خروجی آدام همتی خواهد بود گفت: لیستی نیست و اینکه نظرشان عوض شده یا نشده در این چند روز دقیق اطلاع ندارم. اجار بدهید باشگاه این مسائل را اعلام کند و مطمئنا ایشان به باشگاه گفته و اطلاع رسانی می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس کریم باقری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره