Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:04:05 GMT

مخالفت الهلال با جدایی مرد سال سابق آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۸۹۴

باشگاه الهلال به درخواست سرمربی رومانیایی خود پرونده درخواست جدایی مرد سال سابق آسیا را مختومه اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر الخریبین ستاره سوری باشگاه الهلال که در سال 2017 عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص داد بعد از درخشش خیره کننده در سال اول حضورش در اردوی قهرمان عربستان با افت فاحشی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که فصل قبل انتقالی قرضی به باشگاهی مصری داشت در بازگشت دوباره باز هم نتوانست جایگاهی در ترکیب اصلی داشته باشد تا درخواست جدایی در پنجره زمستانی 2020 ارائه بدهد.

 


در شرایطی که رسانه های سعودی از جدایی قریب الوقوع ستاره پرحاشیه سوری و بازگشت احتمالی او به لیگ امارات خبر داده بودند امروز باشگاه الهلال اعلام کرد با درخواست رضوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی با درخواست جدایی عمرالخریبین مخالفت و این پرونده را بایگانی کرده است.


به این ترتیب عمرالخریبین که این روزها با مصدومیت مزمنی دست و پنجه نرم و به احتمال فراوان به مدتی نامعلوم از ترکیب دور خواهد بود باید در اردوی الهلال بماند و برای رسیدن به جایگاهی مناسب در خط حمله تلاش دوچندانی زیر نظر رضوان لوچسکیو داشته باشد.

الهلال عربستان عربستان عمر الخریبین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان عمر الخریبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد