Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین افتتاحیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی، صبح امروز چهارشنبه به میزبانی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قشم برگزار شد.

در این مراسم، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و جمعی از مسئولین انجمن مهندسی دریایی ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با هدف طرح اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور و توجه به آینده‌نگاری و آینده پژوهشی و مستندسازی در حوزه فعالیت‌های دریایی و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی راهبردی در راستای سیاست‌های کلان نظام از ۱۱ دی به مدت به سه روز در قشم برگزار می‌شود.

گزارش مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی ارگان‌های دریایی و مراکز مرتبط، بررسی راه‌حل‌ها و روش‌های اجرایی با توجه به چالش‌ها و فرصت‌های موجود برای توسعه منطقه‌ای، دریا‌ها و سواحل و جزایر کشور، جذب سهم بیشتر از بازار‌های بین‌المللی صنایع دریایی برای کارخانه‌ها و صنایع مرتبط داخلی، تسریع در اجرای آیین‌نامه‌ها به‌ویژه قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی و رفع موانع، آشنایی هرچه بیشتر مسئولین و مردم با صنایع دریایی و مسائل آن، پیگیری راه‌های حداکثر استفاده از توان و ظرفیت صنایع داخلی، آشنایی با برنامه‌ها دیدگاه‌های مسئولین اجرایی و قانون‌گذاری کشور در خصوص صنایع دریایی، بررسی و نقد اقدامات و مسائل و مشکلات صنایع دریایی از منظر همه ارگان‌ها و مراکز مرتبط، ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و فناوری در صنایع دریایی و صنایع وابسته، گسترش تعاملات بین‌المللی برای توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی و انجام دیپلماسی علمی و فناوری، توجه به آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی و مستندسازی در حوزه فعالیت‌های دریایی و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی راهبردی در راستای سیاست‌های کلان نظام از دیگر محور‌های برگزاری این همایش سه روزه است.

طراحی، ساخت شناور و تجهیزات دریایی، مهندسی مواد پیشرفته و فناوری‌های نوین دریایی، لجستیک و حمل و نقل دریایی و اقیانوس شناسی، شیلات و زیست فناوری دریا از محور‌های تخصصی این همایش است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سالنامه ۱۴۰۲ پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۲ و چشم انداز این پارک در سال ۱۴۰۳ است که با مدیر مسوولی محمدحسین ایمانی خوشخو، زیر نظر بهزاد رشیدی و همکاری جمعی از اعضای این پارک تهیه و تنظیم شده است.

در این سالنامه ۱۹۰ صفحه‌ای، بخش‌هایی همچون چشم‌انداز شهر جهانیِ نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گفتگو با رئیس و معاونان پارک، گفتگو با مدیران شرکت‌های منتخب پارک، گزارش رویدادها، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های پارک در طول سال ۱۴۰۲، معرفی شرکت‌های خلاق و دانش بنیان عضو پارک و اخبار پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ارایه شده است.

فایل پی دی اف این سالنامه در این پیوند قابل مطالعه است.

کد خبر 6096973 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟