Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه، می‌گوید شرکت‌های اروپایی بیشتر از همیشه در روسیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به گفته او کشورهای اروپایی نقش مهمی در افزایش کل سرمایه‌گذاری خارجی در روسیه به عهده داشته‌اند.

دیمیتریف در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: در آغاز امسال وقتی من پیش‌بینی کردم که سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در روسیه در سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۰ درصد افزایش می‌یابد، بسیاری از کارشناسان این پیش‌بینی را زیر سوال بردند، اما حالا ما شاهد آن هستیم که سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در روسیه در این سال حدود ۷۰ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری ملی روسیه اشاره کرد که چنین رشد سرمایه‌گذاری خارجی به معنای این است که تحریم‌های اقتصادی ضدروسی غربی که در سال ۲۰۱۴ و به دنبال مناقشات اوکراین وضع شد، تأثیری که انتظار می‌رفت را نداشته‌اند.

او اضافه کرد: رهبران سیاسی اروپا نمی‌توانند جلوی شرکت‌های اروپایی برای انجام تجارت سودمند دوجانبه را بگیرند. تحریم‌های اقتصادی ابزاری تاریخ گذشته‌اند که با منطق توسعه اقتصاد جهانی در تناقض هستند. حتی با وجود این تحریم‌ها متوقف کردن جریان سرمایه‌گذاری جهانی غیرممکن است. با این همه کشورهای اتحادیه اروپا با از دست دادن سهم خود از بازار روسیه به واسطه این تحریم‌ها، ۲۴۰ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا تحريم اقتصادي روسيه سرمایه گذاری خارجی روسیه اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد