Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت:خوشبختانه ارتباط خوبی بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال ایجاد شده و هیچ فشاری از نهادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید اظهار داشت: خوشبختانه این تیم اردوی قطر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بهترین امکانات پشت سر گذاشته و امشب تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیشکسوتان نیز تشکر می‌کنم که از تیم امید حمایت کردند و مطمئنا این حمایت از طرف مردم هم صورت می‌گیرد و امیدوارم با بازی‌های خوب دل مردم ما شاد شود.

وی با اشاره به اینکه نباید برای تیم ملی امید از واژه طلسم‌شکنی استفاده کرد، گفت: ملی‌پوشان در مسابقات مهمی حضور دارند و همین موضوع می‌تواند روی روحیه ملی‌پوشان ما تاثیر منفی بگذارد. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال سعی کرده‌اند در این مدت بهترین امکانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار تیم امید قرار بدهند و حالا هم انتظار داریم که شرایط تغییر کند و تیم ملی ما نتایج خوبی به دست بیاورد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که قرار است کی مجمع فدراسیون برگزار شود، گفت: مجمع قرار است به صورت قانونی در 18 اردیبهشت برگزار شود. تا امروز هم قرار بر برگزاری مجمع در همین تاریخ است، اما اگر قرار باشد تغییری در تاریخ مجمع ایجاد شود باید با مصوبه هیات رئیسه فدراسیون صورت بگیرد. ما طبق اساسنامه عمل می‌کنیم و خارج از آن اقدامی نخواهیم کرد.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات نامزدها مشخص شده‌اند یا خیر،‌ گفت: فعلا برای این موضوع زود است، ولی در مورد تاریخ مجمع خارج از اساسنامه اقدام نخواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه خواهد شد، گفت: ما هم گزینه خارجی داریم و هم داخلی، ولی مذاکرات ما همچنان ادامه‌دار است. مطمئنا اقدامی انجام می‌دهیم که به صلاح فدراسیون باشد و تیم ملی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا هدایت کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی دستور دادند که برای تیم ملی مربی داخلی انتخاب شود، اظهار داشت: هیچ دستوری از نهادی برای ما نیامده چون فدراسیون یک NGOی مستقل است. خوشبختانه ارتباط خوبی بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال ایجاد شده و هیچ فشاری از نهادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی وارد نشده است. در این شرایط که از همه دنیا به ما فشار وارد می‌کنند، ما باید کاری کنیم که تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود این تحریم‌های ظالمانه موفق شود.

شکوری در خصوص شایعه شکایت 7 میلیون یورویی ویلموتس از فدراسیون فوتبال گفت:‌ این ارقام صحت ندارد و ما اصلا چنین پول‌هایی نداریم. بودجه فدراسیون مشخص است و مطرح شدن چنین ارقامی کاملا گمانه‌زنی است.

وی تاکید کرد: من عدد دقیق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم، ولی چون در قرارداد بندی وجود دارد که اگر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افشا کنیم به ضرر فدراسیون می‌شود، از این کار امتناع می‌کنم. قرارداد فدراسیون با ویلموتس کاملا مشخص است و حتی در اختیار نهادهای مربوطه هم قرار گرفته، اما خواهش من این است که در این مقطع که تیم ملی امید کشورمان نیاز به حمایت دارد از این ملی‌پوشان حمایت کنیم.

به گزارش فارس، شکوری در خصوص اینکه حضور وی در فدراسیون طبق ماده 60 اساسنامه به عنوان سرپرست قانونی نیست، گفت: چون در مورد دبیرکلی صحبت می‌کنید، روسای من باید درباره این موضوع حرف بزنند. ولی من به عنوان سرپرست دبیرکل و نماینده فوتبالیست‌ها در فدراسیون سعی می‌کنم بهترین عملکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشم.

وی ادامه داد: در حال حاضر امور اجرایی فدراسیون با من است و چند روز پیش صحبتی در این زمینه انجام دادم که ظاهرا سوءتفاهم‌هایی به وجود آمده، ولی تا زمانی که در فدراسیون هستم تمام تلاشم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهم و هر وقت از من بخواهند از فدراسیون بروم، باز هم این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام خواهم داد.

شکوری در خصوص اینکه تاج او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرده بود، گفت: همانطور که اشاره کردم اجازه بدهید در این زمینه روسای من صحبت کنند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تاج مدعی شده بود قرارداد ویلموتس فسخ شده اما ظاهرا هنوز به صورت رسمی این اتفاق نیفتاده است، افزود: حرفی که تاج زده درست است و حرف ما هم همین خواهد بود. ویلموتس چند ایمیل به ما زده که در آن صراحتا اعلام کرده قراردادش فسخ شده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش فدراسیون فوتبال ورزشی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس اورسجی درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کبدی، اظهار کرد: از این هفته اردوی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که شهریور ماه در هند، برگزار می‌شود را آغاز خواهیم کرد. از هفدهم اردیبهشت نیز اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی ایران آغاز خواهد شد. چهار شهر چابهار، بابلسر، گلستان و بندرانزلی برای میزبانی درخواست دادند و در حال بررسی هستیم. این رقابت‌ها هم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقات کبدی بزرگسالان جهان نیز بهمن به میزبانی هند برگزار خواهد شد. اردوی تیم‌های ملی کبدی بانوان و مردان از خرداد جهت اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های داخل سالن آسیا آذر به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی درباره انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی کبدی گفت: ما خود را از سرمربیان خارجی بی‌نیاز و به سرمربیان داخلی اعتماد کردیم. با تصمیم کمیته فنی در هر دو بخش بانوان و مردان از مربیان داخلی بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مربیان داخلی هم از دانش بالایی برخوردار هستند و هم با توجه به فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم، انگیزه و تعداد آنها بیشتر می‌شود. مربیان کشورمان کمتر از مربیان هندی نیستند و از دانش بالایی برخوردارند. وظیفه خود می‌دانیم تا به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم.

اورسجی یادآور شد: کبدی چهار سبک استاندارد ۱۲ نفره، سالنی هفت نفره، ساحلی شش نفره و سرکل ۱۴ نفره دارد. به همین دلیل برنامه کمیته فنی فدراسیون به این شکل است تا مربیان به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. غلامرضا مازندرانی هم قطعاً باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد. از نگاه ما هیچ مربی حذف شدنی نیست و شاید از او در یکی از سبک‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرمربیان کبدی سالنی را الان انتخاب کردیم و سرمربیان کبدی استاندارد را سال دیگر انتخاب خواهیم کرد. برای فصل جدید باید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها برگزار شود تا کمیته فنی پس از بررسی، مربیان را انتخاب کند. مسابقات این سبک در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن در سال ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748606

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!