Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدایی، با اشاره به برنامه شرکت گاز استان لرستان در راستای گاز رسانی به روستاهای استان، گفت: عملیات گاز رسانی به ۳۰۰ روستای استان در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فیروز خدایی» امروز(11دی) در جمع خبرنگاران، افزود: عملیات گاز رسانی به ۳۰۰ روستای لرستان در حال انجام است.

 

سرپرست شرکت گاز لرستان، توسعه گاز رسانی به روستا ها از اهداف شرکت گاز در استان دانست و  اظهار داشت: با بهره برداری این پروژه‌های گازرسانی روستایی، میزان تحت پوشش بودن روستاهای استان به بالغ بر ۹۴ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به انجام مطالعات گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار، عنوان کرد: پیمان این پروژه‌ها نیز در آینده نزدیک منعقد خواهد شد.

 

سرپرست شرکت گاز لرستان بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها نیز بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

 

خدایی اظهار کرد: با گاز رسانی به روستاها و شهرها بالغ بر ۵۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری خواهیم داشت

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد شرکت گاز در استان لرستان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اصفهان روستاها گاز رسانی خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی