Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@06:38:08 GMT

تدارک «نسیم» برای فصل جدید «خندوانه»

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۸۹۴۷

تدارک «نسیم» برای فصل جدید «خندوانه»

ایران اکونومیست-محمد احسانی مدیر شبکه «نسیم» درباره جزییات فصل جدید «خندوانه» که احتمال می‌رود از اسفندماه امسال روانه آنتن شود توضیحاتی ارائه کرد.

محمد احسانی مدیر شبکه «نسیم» درباره تاریخ دقیق بازگشت «خندوانه» که گفته شده بود اسفندماه امسال روی آنتن می‌رود، بیان کرد: تاریخ دقیق بازگشت برنامه خندوانه هنوز مشخص نیست چون لوکیشن مشکلی دارد که باعث تاخیر برنامه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه در همان لوکیشن قبلی است اما نیاز به هماهنگی‌هایی دارد و هنوز باید دکورهای آن آماده شود.

مدیر شبکه «نسیم» در ادامه درباره ویژگی‌های فصل جدید برنامه تصریح کرد: بالاخره خندوانه بخش‌هایی ثابت و جذاب دارد که این آیتم‌ها و بخش‌ها تکرار خواهد شد. از طرف دیگر بخش‌های جدیدی هم دارد که در اتاق فکر برنامه در حال بررسی است. در سری جدید قرار است چهار شب در هفته «خندوانه» روی آنتن برود.

احسانی در پایان درباره موزه «دورهمی» و زمان برگزاری آن نیز گفت: مشکلاتی در جمع آوری هدایای هنرمندان بود که در حال نهایی شدن است و اوایل همین فصل از برنامه، این موزه هم برگزار می‌شود.

شب گذشته آیین هم‌اندیشی مدیران و عوامل برنامه‌های در حال پخش و در دست تولید شبکه «نسیم» در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد که تیم تولید برنامه «خندوانه» از مهمانان این دورهمی بودند.

مهر

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش دوم استریتوس بازسازی یک افسانه خودرویی با 800 هزار دلار بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار رژیم غذایی چرب به بینایی سالمندان آسیب می زند گوشی ایرانی اقساطی فروخته می‌شود تدارک «نسیم» برای فصل جدید «خندوانه» ششمین کتاب از هنرهای شوپنهاور چاپ شد فنونی‌زاده: استقلال از پلی‌آف آسیا حذف شود، چه کسی جواب می‌دهد؟ بازدید رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از پتروشیمی آپادانا خلیج فارس «جهانبخش» درخشید اما آینده همچنان مبهم است واکنش ربیعی درباره بدهی هلدینگ خلیج فارس به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تولید خودرو تا پایان آبان‌ماه ۳۳.۲ درصد کاهش داشت میرباقری «سلمان فارسی» را کلید زد پذیرش دانشجویان در دوره‌های کارشناسی ارشد سال آینده اعلام شد برخورد قضایی با سیگنال‌فروشان بورس در فضای مجازی عزم شورای شهری‌ها برای فعالیت دوباره دلفیناریوم برج میلاد ریزش سنگین دلار پس از تحولات عراق پخش زنده افتتاحیه جشنواره فیلم «عمار» از شبکه نمایش محمد بنا: توقع ۴ مدال وزیر بی‌جا نیست تکذیب بازداشت دو تبعه فرانسوی در اغتشاشات اخیر دلالان خارجی زعفران ایرانی را به یغما می‌برند افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های فرودگاهی در ماه جاری ورود سامانه بارشی به کشور پرطرفدارترین ها عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش دوم بازگشت «زلاتان» به میلان پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ 26 ارز رسمی صعودی شد + جدول 10 اقتصاد بزرگ در سال ۲۰۱۹کدامند؟ خسارت5.7 میلیارد دلاری به دلیل از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده وضع عوارض، صادرات صنایع معدنی را دچار مشکل می کند تعلل در برنامه ریزی اوراسیا، مشکلات اقتصادی را رقم می زند ۱۱۰۰دستگاه خودروی دپو شده در گمرک، بدون ثبت سفارش هستند طرح بیمارستان خاتم قم، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد ورود مشتري با كد كاربري اختصاصي به سايت فروش ايران خودرو وزیر راه از تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم خبر داد هدف گذاری برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به 138 مشتری همکاران بازرسی بیمه مرکزی دیده بان صنعت بیمه به شمار می روند میزان بارندگی‌های کشور به رقم ۸۷.۶ میلیمتر رسید عرضه اینترنتی فرش دست‌باف تاثیر زیادی در فروش بازار خارجی دارد بازدید عضو هیات عامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان هرمزگان اقدامات ايران خودرو در حوزه توليد و فروش در ماه‌هاي اخير رضايت‌بخش است دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند روند کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی پیام قدردانی مدیرعامل بانک کشاورزی از همکاران در لایحه بودجه ۹۹ معافیت مالیاتی جدیدی پیش‌بینی نشده است جشنواره پذیرندگان بانک ایران زمین آغاز شد صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه