Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری در خصوص قرارداد ویلموتس و همچنین تیم ملی امید توضیحاتی ارائه داد.

طرفداری- پیش از اعزام تیم ملی امید به تایلند، ابراهیم شکوری از تمرینات تیم استیلی دیدن کرد.

به گزارش تسنیم، ابراهیم شکوری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان در تهران اظهار داشت:

تیم امید، اردویی در قطر داشت و آن را به خوبی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم در این اردو از بهترین امکانات بهره برد و امشب عازم تایلند می‌شود. از پیشکسوتان و ملی‌پوشان سابق فوتبال کشور که با حضور در اردوی تیم امید از این تیم حمایت کردند، تشکر می‌کنم. این حمایت از طرف مردم هم وجود دارد و همه امیدوارند تیم امید با ارائه بازی‌های خوب، بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد از طلسم صعود نکردن به المپیک صحبت کند، تصریح کرد:

نباید از طلسم صحبت کنیم، چون این می‌تواند روی بازیکنان ما فشار ایجاد کند. ما تیم و بازیکنان خیلی خوبی داریم. اکثر این بچه‌ها در لیگ برتر بازی می‌کنند و برخی از آنها لژیونر هستند. باید ابتدا از گروه سخت‌مان عبور کنیم. گروه و مسابقات بسیار سختی پیش رو داریم و تلاش بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بر این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشترین تلاش را می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر، رقم بخورد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:

از لحاظ قانونی، مجمع باید روز 18 اردیبهشت 99 که دوره چهار ساله فعلی تمام می‌شود، برگزار شود. مجمع در همان تاریخ برگزار خواهد شد، مگر اینکه تغییری در آن ایجاد شود که هیئت رئیسه فدراسیون باید در این باره تصمیم بگیرد. ما مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال عمل می‌کنیم.

شکوری درباره زمان نام‌نویسی از نامزدهای سمت ریاست فدراسیون فوتبال گفت:

تا 18 اردیبهشت زمان زیادی داریم. اگر تغییری در برگزاری انتخابات انجام شود، هیئت رئیسه باید درباره آن تصمیم بگیرد و این کار طبق اساسنامه انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌نشیند یا یک مربی داخلی، بیان کرد:

ما هم گزینه داخلی داریم، هم گزینه خارجی و صحبت‌هایی کرده‌ایم. امیدوارم کاری را انجام دهیم که به صلاح فدراسیون فوتبال است و سرمربی تیم ملی بتواند این تیم را به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برساند. تمام تلاش ما این است که بهترین انتخاب را داشته باشیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این باره که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون خواسته به دنبال یک گزینه داخلی باشد، اظهار داشت:

دستوری از جایی به فدراسیون نرسیده و فدراسیون فوتبال یک NGO (نهاد غیردولتی) است و خدا را شکر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، همکاری بسیار خوبی با ما دارند. ما رابطه خوبی داریم و هیچ فشاری از هیچ نهادی وجود ندارد.

شکوری با ابراز امیدواری به اینکه فدراسیون، انتخابی کند که به فوتبال ایران کمک کند، تصریح کرد:

در این شرایط حساس از همه جای دنیا به ما فشار می‌گذارند و تحت تحریم‌های ظالمانه قرار داریم. امیدوارم اتفاق خوبی رقم بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در واکنش به اظهارنظر یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال باید 112 میلیارد تومان به مارک ویلموتس پرداخت کند، گفت:

این رقم‌ها در کار نیست و از پول‌ها نداریم. من رقم قرارداد را می‌دانم، اما طبق بندی در این قرارداد اگر این رقم را افشا کنیم، به ضرر تیم ملی، فدراسیون و کشورمان تمام می‌شود. این رقم‌ها (112 میلیارد تومان) اصلاً وجود ندارد و این قرارداد هم در اختیار نهادهایی که باید قرار می‌گرفت، گرفت. خواهش می‌کنم از تیم امید حمایت کنید و انرژی مثبت بدهید تا نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به مغایرت سمت او با بند 60 اساسنامه فدراسیون بیان کرد:

بهتر است مسئولان فدراسیون درباره سمت من صحبت کنند. تا جایی که آنها به من اعتماد کنند، تلاش می‌کنم به‌عنوان یک فوتبالی، بهترین عملکرد را داشته باشم.

«امور اجرایی فدراسیون بر عهده دبیرکل است و تمام تلاش من این است که بهترین عملکرد را داشته باشم.»، شکوری ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:

هر وقت دوستان صلاح بدانند، از این سمت خارج می‌شوم و در بخش دیگری از فوتبال در خدمت دوستان خواهم بود. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و رؤسا چه تصمیمی می‌گیرند، چون نمی‌توانم درباره خودم حرف بزنم.

وی در این باره که مهدی تاج پیش از کناره‌گیری از سمت ریاست فدراسیون فوتبال، در یک برنامه تلویزیونی گفته بود قرارداد ویلموتس فسخ شده، اما انگار هنوز این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده است، اظهار داشت:

تاج رئیس فدراسیون فوتبال بوده و حرفش کاملاً درست است. ویلموتس چندین ایمیل به ما زد و گفت قراردادم فسخ شده است. الان زمان این نیست که درباره این مسائل حرف بزنیم. بلکه آمده‌ایم درباره تیم امید صحبت کنیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند