Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مسئول استاندارد شهرستان قروه، از جمع‌آوری و عودت ۵۰۰ کیلوگرم آرد غیرمتناسب با نوع نان، در شهرستان قروه خبر داد.

شهرام محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: درگشت مشترک بازرسی از واحدهای نانوایی توسط کارشناسان استاندارد، شبکه بهداشت و صنعت معدن تجارت در شهرستان قروه، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم آرد مخصوص پخت نان لواش که در یک سنگک پزی‌ توزیع‌شده بود جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتایج بازرسی از نانوایی‌های پخت نان سنگک در قروه برای تناسب آرد استفاده‌شده با نان پخته‌شده بود که در تعدادی از این نانوایی‌ها به‌جای استفاده از آرد مخصوص نان سنگک از آرد لواش و تافتون استفاده‌شده است.

مسئول نمایندگی استاندارد در قروه، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مصرف آرد غیرمتناسب با نان پخته‌شده، مراتب را به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

نمونه‌برداری و نظارت بر ارسال ۴۰۰ هزار کیلوگرم روغن سوخت تقطیری توسط اداره استاندارد به مقصد افغانستان

محمدی از نمونه‌برداری و پلمپ مخازن ۱۴ تانکر حاوی روغ سوخت تقطیری توسط اداره استاندارد خبر داد و عنوان کرد: هدف از بازرسی نمونه‌برداری و تعیین ماهیت روغن سوخت تقطیری ارسالی از واحد تولیدی بهران سازان غرب بدر به‌منظور تعیین ماهیت فراورده صادراتی و جلوگیری از قاچاق سوخت‌های یارانه‌ای بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نان لواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد