Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اکرمی معاون آموزشی مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش وپرورش هشترود بر توجه ویژه مدیران و معلمان به سند تحول بنیادی تاکید نمود.

 اکرمی افزود:ترویج فرهنگ مشارکت جویی، مشارکت پذیری و فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق و همچنین ترویج فرهنگ کار تیمی از ویژگی‌های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و فعالیت بایستی منطبق با سند تحول باشد و سند تحول میثاق ملی و راهبردی و نقشه راه آموزش و پرورش است افزود: برنامه‌های زنگ نماز باید اجرا شود.

او در ادامه با بیان اینکه عدالت آموزشی که یکی ازمهمترین خروجی‌های سند تحول است افزود: مهارت آموزی دانش آموزان باید در اولویت باشد.

اکرمی بر هوشمند سازی کلاس‌های درسی تاکید کرد و افزود: توجه متوازن به تمام ساعات درسی در مدارس باید اجرا شود و مدیران حق ندارند ساعات درسی را به یکدیگر جایگزین کنند.

او گفت: زنگ‌های مدارس باید در هر ۱۰۰ دقیقه زده شود.

معاون آموزشی مدیر کل آموزش و پرورش استان بر توسعه پژوهش سرا‌های دانش آموزی و مدارس فنی و حرفه‌ای و کارو دانش تاکید کرد و گفت: ریشه کارآفرینی در این مدارس می‌باشد.

اقدمی مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود هم با بیان اینکه تجهیزات هنرستان هشترود کم است ازخیرین خواست نسبت به تجهیز این هنرستان اقدام کنند.

او گفت: دوری هنرستان از مرکز شهر باعث شده دانش آموزان رغبتی به ثبت نام در رشته‌های این هنرستان نداشته باشند.

او گفت: با توجه به اینکه تجهیزات آزمایشگاهی مدارس این شهرستان مجهزنیستند، اما با این حال دانش آموزان این منطقه رتبه اول این بخش را در استان کسب نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود گفت:متاسفانه از ۱۵۹ مدرسه این شهرستان بیش از ۶۰ مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی داردو از خیرین می‌خواهیم در احداث مدارس و دبیرستان‌های کارو دانش و فنی حرفه‌ای در این شهرستان توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سند تحول بنیادی اموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان