Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: حضور نمایندگان جوان در مجلس باعث افزایش بهره‌وری و کارامدتر شدن نهاد قانون گذاری می‌شود.

مازندمجلس:زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی و اجرایی، اظهار داشت: هدف از این کار، تغییر نسل نیست بلکه تلاش برای تغییر رویکرد‌ها و ساز و کار‌های اجرایی در کنار تغییر سن مدیران است که می‌تواند به پویایی کشورمان کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به نسل‌های جوان توجه کنیم و به آنها میدان دهیم تا خودشان را ثابت کنند، افزود: باید در راس کار، نشاط و شادابی وجود داشته باشد و جوانان منبع نشاط هستند و می‌توانند کار‌ها را به خوبی انجام دهند و باید به آنها اعتماد کنیم و به نسل‌های دهه 60 و 70 میدان دهیم تا خودشان را ارزیابی کنند و برای کشور مفید واقع شوند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از نهاد‌هایی که باید از ظرفیت جوانان در آن بهره برد، مجلس است، اضافه کرد: باید از جوانان متعهد، متخصص، ایده‌پرداز و همچنین دارای قدرت اجرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی از جمله مجلس استفاده کرد.

سعیدی ادامه داد:جوانان باید نقش بارزی در نهاد‌های تصمیم ساز و تصمیم‌گیر کشورمان داشته باشند. جوانان مومن و انقلابی باید در نهاد قانون گذاری به منظور افزایش بهره وری و کارآمدتر شدن حضور یابند و از ظرفیت آنان استفاده شود.

سعیدی با بیان اینکه رأی دهندگان باید به کاندیداهای جوان اعتماد کنند و از آنها برای حضور در مجلس حمایت کنند، تصریح کرد:یقینا روحیه جوانگرایی یکی از روحیاتی است که حلال بسیاری از مشکلات کشورمان است و میزان توجه به جوانان می‌تواند اثرات پر خیر و برکتی در اداره سیستم کشورمان داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز امیدواری از اینکه مجلس یازدهم به گونه‌ای شکل گیرد که گره‌گشای مسائل مردم در همه زمینه‌ها به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد، گفت:امیدوارم مجلس یازدهم از تمامی ظرفیت‌ها در بعد نظارت و قانون گذاری به‌خوبی استفاده کند، تا پارلمانی قوی داشته باشیم.


منبع : تسنیم

برچسب ها : #جوانگرایی #مشکلات-اقتصادی-کشور #رای-دهندگان #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: جوانگرایی مشکلات اقتصادی کشور رای دهندگان مازندمجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت ها دومین حضور خود در بازی های آسیایی را تجربه می کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابتها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093210

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد