Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:50:41 GMT

مهدی‌خانی: حضور در المپیک رویای هر بازیکنی است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۹۳۸۴

مهدی‌خانی: حضور در المپیک رویای هر بازیکنی است

 «محمد مهدی مهدی‌خانی» در حاشیه تمرین تیم امید ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم امید ایران انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند روزهای خاطره انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

وی افزود: کادر فنی در این مدت زحمات زیادی را برای تیم امید ایران کشیده است و به بهترین شکل ممکن راهی مسابقات می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌خانی خاطرنشان کرد: حضور در المپیک رویای هر بازیکنی است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از نام و حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم امید ایران تصریح کرد: هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌ایم و قرار است در مراسم بدرقه پاداش‌هایی را که قول داده بودند را پرداخت کنند.

مهدی‌خانی تاکید کرد: تیم‌های سر سختی رقیب ایران هستند اما ما ایران هستیم و از رویارویی با هیچ‌کدام رقیبان هراسی نداریم.

وی در پایان گفت: از همه پیشکسوتانی که به محل تمرین آمدند تا به بازیکنان روحیه بدهند تشکر می‌کنم و نشان دادند الگوهای بزرگی هستند.

برچسب‌ها ایران تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران تیم امید ایران تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا