Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست دوشنبه‌های عکاسی به نمایش عکس‌های انقلاب ۵۷ مریم زندی و فیلم مستند «زمستان است» اختصاص دارد.

به گزارش قدس آنلاین، انجمن عکاسان ایران در ادامه برنامه دوشنبه‌های عکاسی، پنجمین نشست خود را با نمایش فیلم مستند بلند «زمستان است» ساخته مهرداد زاهدیان، ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۶ دی در ماه در سالن استادامیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین نشست دوشنبه‌های عکاسی نیز با نمایش عکس‌های انقلاب ۵۷ و بررسی کتاب مریم زندی در ساعت ۱۸ همان روز در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دوشنبه‌های عکاسی توسط انجمن عکاسان ایران و با همکاری کارگروه تاریخ عکاسی ایران و با مدیریت محمدمهدی رحیمیان مدیر کمیته علمی و پژوهشی انجمن عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عکس های مریم زندی انقلاب ۵۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)