Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر از آبفا، یوسف عرفانی‌نسب با بیان خبر فوق اظهار داشت: بهره‌مندی مناسب از امکانات، ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، کوچک‌سازی طبق اصل ۴۴ قانون اساسی و دسترسی آسان مردم به خدمات شرکت از اهداف این ادغام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد از شبکه انتقال آب استان مرکزی معادل ۴ هزار کیلومتر فرسوده است و این مساله موجب می‌شود ۲۲ درصد آب کیفی آشامیدنی از دسترس مشترکان خارج شود و به هدر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرریزی مخازن، برداشت غیرمجاز از کنتورهای مصرف، حوادث و اتفاقات احتمالی و سنجش دستگاه‌های اندازه‌گیری از دلایل هدر رفت آب در شبکه آبرسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در سال جاری ۱۵ هزار و ۴۰۰ متر جاری توسعه در شبکه آبرسانی انجام شده و ۱۵ هزار مترمربع اصلاحات نیز با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در این استان صورت گرفته است.

عرفانی‌نسب افزود: پنج کیلومتر خط انتقال آب در سال جاری در استان انجام شده که ۲ هزار و ۲۰۰ انشعاب فرسوده نیز اصلاح و بازسازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: ۳۷ درصد از ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار بخش عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سال جاری تخصیص داده شده است.

کد خبر 4813438

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آب و فاضلاب شهری 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان شیراز شهرکرد استانداری سمنان گردشگری صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد