Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علیرضا سلمان زاده از اجرای ۴ طرح بزرگ توسعه و نگهداشت تولید نفت با اعتباری بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و با هدف افزایش تولید حدود ۸۰ هزار بشکه نفت در روز خبر داد و گفت: این طرح با هدف نگهداشت و افزایش توان تولید نفت در میادین رسالت، رشادت و فروزان، سیوند و اسفند واقع در مناطق عملیاتی سیری، خارک و لاوان در خلیج فارس به مدت ۲۴ تا ۳۶ ماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نکات حائز اهمیت این طرح، بهره مندی حداکثری از توان داخل است افزود: در همه مراحل عملیات اجرایی و در بخش مهندسی، راهبری شناورها، ترابری و خدمات ویژه حفاری دریایی، از نیروهای متخصص داخلی استفاده می‌شود که نقطه عطفی در نمایش توان متخصصان و سازندگان است.

سلمان زاده اضافه کرد: در اجرای این طرح‌ها مشتمل بر حفاری، تعمیر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه، ساخت و نصب ۲ سکوی سرچاهی، تکمیل و نصب ۵ سکوی دریایی، احداث خطوط لوله و کابل دریایی و ایجاد تسهیلات گازرسانی در حدود ۸۰ هزار بشکه در روز به توان تولید نفت شرکت فلات قاره ایران افزوده خواهد شد که علاوه بر ایجاد اشتغال متخصصان داخلی صنعت نفت دریایی، پویایی و تحرک در پیمانکاران و سازندگان را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، اجرای این طرح در شرایط کنونی را نماد مقاومت و ایستادگی صنعت نفت ایران در برابر تحریم‌ها دانست و گفت: اجرای این طرح، موتور محرکی برای فعال کردن پیمانکاران داخلی و صنایع وابسته به نفت است.

کد خبر 4813341

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت شرکت نفت فلات قاره افزایش تولید نفت قیمت نفت قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه سال 99 کل کشور محمد اسلامی لایحه بودجه 99 وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو مالیات کسری بودجه قیمت سکه بهار آزادی لایحه بودجه بنزین وزارت راه و شهرسازی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است

مهدی حاجی‌وند امروز در گرگان در جلسه بررسی تبیین تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گفت: برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، کافیست؛ یکی از وراث که سجام دارد، به همراه گواهی فوت، شناسنامه و کارت ملی متوفی و همه وراث و همچنین گواهی انحصار وراثت، به یکی از شعب بانک‌ها و یا کارگزاری‌های منتخب مراجعه کند.

وی ادامه داد: وراث هیچگونه مبلغی از این بایت در هیچ مرحله‌ای نباید پرداخت کنند.

حاجی‌وند افزود: سهم هریک از وراث به شماره شبایی که در شبکه موجود است، واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: فعلاً اعطای سهام عدالت به جاماندگان و افراد جدید، مطرح نیست.

سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان نیز از سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت خبر داد.

روح الله صلبی گفت: قرار است این سرمایه برای توسعه استان هزینه شود و سود آن به سهام داران برسد.

وی افزود: یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان سهام دار عدالت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است