Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای نسبت به تجاوز وحشینانه تروریست‌های ارتش آمریکا به مقر‌های حشدالشعبی، ضمن محکوم کردن این اقدام، نسبت به آن اعلام انزجار کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای نسبت به تجاوز وحشینانه تروریست‌های ارتش آمریکا به مقر‌های حشدالشعبی، ضمن محکوم کردن این اقدام، نسبت به آن اعلام انزجار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:   معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین تجاوز آشکار نظامیان تروریست آمریکایی در حمله هوایی به پایگاه‌های حشدالشعبی که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از رزمندگان گردید، به عنوان نقض آشکار حاکمیت ملی و استقلال سرزمینی کشور عراق به شدت محکوم می‌کند.
بدیهی است تجاوز آمریکا به استقلال و حاکمیت عراق، ایستادگی و شجاعت در برابر این رفتار‌های از کنترل خارجه شده را ایجاب می‌کند، رفتار‌هایی که وحشی گری و استکبار دولت آمریکا، بی احترامی آن به امنیت ملت‌ها و تلاش برای بر هم زدن ثبات در کشور‌ها را اثبات می‌کند. این تجاوز‌ها ادامه تجاوز‌های قبلی دشمن غاصب صهیونیستی به پایگاه‌های بسیج مردمی عراق و مدرکی دال بر این است که دشمن یک جبهه واحد است، در همین راستا همه گروه‌های سیاسی ملی عراق باید وحدت در برابر این تجاوز‌های وحشیانه، پشت سر گذاشتن اختلافات و تلاش برای عبور از موانع و بحران‌ها را پیش گرفته و از فراهم نمودن زمینه برای دخالت‌های آشکار آمریکا در عراق خودداری نمایند.
جنایت فجیع تروریست‌های آمریکایی که به طرز وحشیانه‌ای ده‌ها سرباز و فرزندان مدافع ملت عراق را به شهادت رساندند، نشان از آن دارد که دولت آمریکا به دنبال حمله به نیرو‌هایی در میان ملت عراق است که توانایی مقابله با داعش و گروه‌های افراطی و مجرم مورد حمایت واشنگتن را دارند. اینگونه اقدامات تجاوزکارانه، تنفر آحاد ملت‌ها و کشور‌های اسلامی به خصوص مردم مسلمان عراق را دو چندان خواهد کرد و انزوا و انزجار از استکبار جهانی در میان ملت‌ها و افکار عمومی منطقه و جهان به خصوص جهان اسلام تشدید خواهد نمود.
معاونت بین الملل سازمان بسیج ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت مقاوم و مظلوم عراق، گروه‌های مقاومت و سایر آزادیخواهان در اقصی نقاط جهان؛ برای آن شهیدان بزرگوار آرزوی علو درجات و پاداش و فضیلت شهیدان راه حق و برای بازماندگان و خانواده‌های آنان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند قادر متعال خواستار است و تأکید دارد که جنایات تروریست‌های آمریکایی از طرف دولت و ملت عراق بی پاسخ نخواهد ماند.

"والسلام علیکم والعاقبته المتقین"

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین ارتش آمریکا سفارت آمریکا در بغداد الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد