Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه رسماً استعفای خود را به مدیریت این باشگاه ارائه نکرده است. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، هوشنگ نصیرزاده در واکنش به مطرح شدن موضوع استعفای رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رسانه‌ها و فضای مجازی، اظهار داشت: تا وقتی موضوع استعفا به صورت کتبی و شفاف به باشگاه نرسد، نمی‌توانیم موضعی نسبت به آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در ادامه تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه مخالف رفتن آقای خطیبی است و در صورتی که استعفا به صورت کتبی به باشگاه ارائه شود، آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نصیرزاده با بیان اینکه تلاش هیئت مدیره باشگاه بر حل مشکلات متمرکز است، افزود: به‌هرحال مشکلات مالی در اکثر باشگاه‌ها وجود دارد و ما به دنبال حل این مشکلات هستیم. ان‌شاءالله به زودی اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهاراتش ضمن رد موضوع انتخاب سرمربی جدید خاطرنشان کرد: مطرح شدن نام افراد صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌هاست و همان‌طور که گفته شد تا قبل از ارائه استعفا کتبی و بررسی موضوع در هیئت مدیره، هیچ تصمیمی از طرف باشگاه اتخاذ نمی‌شود و از اصحاب رسانه و هواداران می‌خواهیم که به این قبیل گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند و اخبار باشگاه را از مجاری موثق و رسمی باشگاه پیگیری کننند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی همچنین از پرداخت 10 درصد دیگر به بازیکنان با شروع تمرینات خبر داد.

استعفای خطیبی از سرمربیگری ماشین‌سازی در فضای مجازی

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی