Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و درصورت مازاد بودن لیست کالدرون به‌صورت قرضی به تیم دیگری می‌روم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه که پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور در زادگاهش شهر ساری حضور یافته، اظهار داشت:

من به پرسپولیس تعهد دارم و در حال حاضر به قراردادم پایبند هستم و دوست دارم با تیم محبوب پرسپولیس به افتخارات بیشتری دست یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید عالیشاه با اینکه به نظر کالدرون سرمربی پرسپولیس در خصوص ترکیب تیمش احترام می‌گذارد، افزود:

هر مربی که سکان تیمی را دست می‌گیرد برای نتیجه‌گیری برنامه، ترکیب و سیستم خاصی اجرا می‌کند و شاید با سیستمی که کالدرون مقابل حریفان دارد، من جزو ۱۱ نفر نباشم.

عالیشاه در ادامه با اشاره به اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت:

همان طور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم، در صورت گرفتن در لیست مازاد به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم و به هواداران محبوب قول می‌دهم با شروع فصل بعد به پرسپولیس خواهم آمد.

این بازیکن درباره رقابت تیم‌ها در لیگ امسال خاطرنشان کرد:

هم در بالای جدول و در پایین جدول رقابت تیم‌ها حساس و نزدیک است و فکر می‌کنم پرسپولیس همچون چهار سال گذشته مدعی اصلی قهرمانی است و در کنار پرسپولیس چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

منبع: فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس جدایی عالیشاه از پرسپولیس لیست مازاد پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از کسب بردهای متوالی در لیگ برتر و رسیدن به یک قدمی صدر جدول حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک را رو به روی خود می‌بیند که دو فصل پیش سرخ‌ها را از جام حذفی کنار زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و با سه غایب مهم به اراک سفر کرده است. مصدومیت عالیشاه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب برنده اوسمار شده است‌.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس امیررضا رفیعی، گلر جوان سرخ‌ها برای اولین بار در جام حذفی به میدان خواهد رفت و امیدوار به تکرار موفقیت لیگ در جام حذفی است.

*پرسپولیس با چهار مدافع به میدان می‌رود. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع و عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان کناری این تیم هستند.

*خط هافبک پرسپولیس دچار تغییر شده و کنار مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو به عنوان یک هافبک دفاعی با توانایی بازیسازی کار خواهد کرد. کمی جلوتر سروش رفیعی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگرهای تکنیکی و سرعتی پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند. در این مسابقه با توجه به غیبت عالیشاه به عنوان مهاجم سایه، پرسپولیس تنها با یک مهاجم که عیسی آل کثیر است بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:
امیر رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس