Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 513 مورد پروژه‌ نیمه‌تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها 5 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید نظری دهکردی ظهر امروز در همایش ارتقا سلامت نظام اداری در شهرداری‌ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: منابع شهرداری‌ها از چند منبع تامین می‌شود که یکی از آن‌ها اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است، این اعتبارات هفت برابر شده که باید بتوانیم سهم استان را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حداقل 40 درصد اعتبارات عمرانی از محل منابع داخلی باید در سرفصل‌های شهرداری‌ها هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه 77 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، افزود: یک هزار و 513 مورد از این پروژه‌های نیمه‌تمام مربوط به چهارمحال و بختیاری است که برای تکمیل آن 5 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

نظری با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات عمرانی در چهارمحال و بختیاری 600 میلیارد تومان بود که امسال به 900 میلیارد تومان مصوب با تخصیص 32 درصد رسیده است، ادامه داد: تخصیص اعتبارات عمرانی سال گذشته 55 درصد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بودجه مربوط به ناوگان عمومی در سال 99 هفت برابر شده است که باید با برنامه‌ریزی از آن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان 20 میلیارد و 400 میلیون تومان به فصل عمرانی شهرداری‌ها تعلق گرفت امسال این رقم به 24 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

نظری تاکید کرد: اعتبار آن دسته از شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری که در اسرع وقت برای جذب اسناد خزانه اقدام نکنند جابه‌جا و به شهرداری دیگر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/68020/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری سلامت اعتبارات شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان