Web Analytics Made Easy - Statcounter

راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  از سال گذشته پویش احسانه برای تامین۱۲هزار جهیزیه دانشجویان در کشور  شروع فعالیت داشته که  سیستان و بلوچستان هم  در این پویش شرکت کرده که پنجاه جهیزیه دانشجویی را به زوجین دانشجو اهدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تا پایان سال جاری به تعداد ۱۰۰نفر اززوجین واجد شرایط در استان جهیزیه اهدا میشود که این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، سرویس خواب، سرویس ظروف و .. . است.

او افزود: ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)   در  زمینه‌های مختلفی در استان آغاز به فعالیت کرده است .

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند