Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حوادث رانندگی روزانه یک موتورسوار جان خود را از دست می‌دهد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، پیمان صابریان با بیان اینکه ۳۰ درصد مصدومان اورژانس تهران مربوط به حوادث رانندگی است، گفت: روزانه یک موتور سوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد و متاسفانه بیشتر مصدومان ترومایی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند، موتور سوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صابریان اظهار کرد: روزانه ۳۵۰ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی در تهران داریم و اغلب آنها موتور سوار هستند چرا که در داخل شهر سرعت خودروها خیلی بالا نیست و بیشتر مصدومان را موتورسواران تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: با توجه اینکه تعداد موتورسواران در شهر تهران بسیار بالاست، اگر این موتورسواران اصول ایمنی را رعایت نکنند احتمال افزایش آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در شب افزایش پیدا می‌کند.
رئیس اورژانس تهران بیان کرد: موتورسواران در صورتیکه لباس مناسب استفاده کنند، آرنج، زانو، سر و ستون فقرات موتورسوار در حوادث ترافیکی کمتر آسیب می‌بینند، متاسفانه بسیاری از موتورسواران در حوادث ترافیکی دچار معلولیت می‌شوند البته ما موتورسوارانی هم داریم که از کلاه و لباس ایمن استفاده می کنند و به قوانین احترام می‌گذارند.
صابریان با اشاره به کمپین موتور سوار خوب بیان کرد: برگزاری کمپین های این چنینی می تواند در ارتقای فرهنگ درست ترافیک بسیار موثر باشد، یک موتور سوار وقتی صبح از منزل خارج می‌شود اگر در تمام طول روز به این فکر باشد که خانواده اش منتظر بازگشت او هستند، با استفاده از کلاه و لباس مناسب و احترام به قوانین می‌تواند جان خود را حفظ کند.

برچسب ها: موتورسواران ، مرگ و میر ، تصادف

منبع: خرداد

کلیدواژه: موتورسواران مرگ و میر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف