Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه برای ‌محرومیت‌زدایی از پا نمی‌نشیند، گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند همه امکانات و توان ‌را برای رسیدگی به ‌محرومان‌ به کار بگیرید.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در مراسم اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان ‌ماهشهری با آرزوی ‌خوشبختی برای‌ این زوج‌های جوان اظهار داشت:‌ زوج‌های جوانی که امروز به خانه بخات می‌روند ‌بدانند که زندگی‌ سختی دارد لذا در تمام مراحل زندگی باید صبر، تحمل و دوست داشتن را سرلوحه ‌قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرلشکر سلامی وارد ماهشهر شد

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب ‌برای آسایش و رفاه مردم افزود: آسایش، آرامش، رفاه و عزت مردم، دغدغه همیشگی و یک آرزوی پیوسته در قلب و در دل رهبر عزیزمان است؛ معظم له بارها فرموده‌اند ‌همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان‌ به کار بگیرید. ما اینجا آمده‌ایم ‌که براساس فرمان، دستور و تکلیفی که شرعی، قانونی و سازمانی است، کمک کنیم تا مسایل کاهش پیدا کند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ‌بازدیدش از ‌شهرک آیت‌الله طالقانی، ‌چمران و بندرامام تصریح کرد: در سپاه پاسداران اراده کرده‌ایم که برای حل این مشکلات در کنار مردم عزیز ماهشهر ‌بمانیم و ‌برای ساختن خانه‌های مناسب برای عزیزانی که مسکن نامناسب دارند در گام نخست 100 دستگاه خانه ‌در این منطقه می‌سازیم. ‌

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران ساخت مدرسه، درمانگاه، اهدای سبدهای معیشتی و کارگاه‌های اشتغال‌زایی را برای جوانان عزیز در این منطقه ‌چه مردان و چه زنان در نظر دارد، ادامه داد: ‌این‌ اقدامات به عنوان ‌نقطه شروع خوب است ولی باید تداوم داشته باشد. از مسئولان دولتی می‌خواهم با ‌برادری و اخوت ‌ به جنگ این مشکلات برویم و آن‌ها را حل کنیم و بر کمک‌های مقطعی و اولیه متوقف نشویم.

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در رفع محرومیت‌زدایی متوقف نمی‌شویم، تاکید کرد: نمی‌توانیم شب با آرامش سر بر بالین بگذاریم در صورتی که هموطن ما در محرومیت باشد. این کمک‌ها نیز از بیت المال است‌، ما خود را خادم مردم می‌دانیم و هیچ شانی جز خادمی برای خود نمی‌بینیم.‌

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین سرلشکر سلامی محرومین سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان