Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرهنگ "اصغر زاهدی" گفت: در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در ۲۷ آبان ماه سال جاری توسط عده ای از جوانان با استفاده از سلاح سرد در مقابل یکی از فروشگاه های زنجیره ای در شهر کرمان که منجر به تخریب فروشگاه، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و درگیری با ماموران شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سه نفر از جوانان با هدایت عامل اصلی در مقابل این فروشگاه، اقدام به یک نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده که این دعوا به داخل فروشگاه کشیده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و نهایتا تعطیلی فروشگاه می شود.

سرهنگ زاهدی تصریح کرد: با اقدام ضربتی ماموران کلانتری ۱۶ سه نفر از عاملان نزاع و درگیری بلافاصله در همان محل دستگیر، تحویل مراجع قانونی و عامل اصلی موفق به فرار می شود.

وی افزود: مخفیگاه این متهم که بیش از یک ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود با اقدامات اطلاعاتی در یکی از خیابان های شهر کرمان شناسایی و با اقدام ضربتی و با حکم قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت برخورد می کند گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و جدی پلیس مواجه شده و فرصتی برای جولان شرارت های خود نخواهند یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استفاده از سلاح فروشگاه های زنجیره ای ماموران پلیس نظم و امنیت فروشگاه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری