Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  منتقدان «لس‌آنجلس تایمز» در توصیف فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی نوشته‌اند: «فیلمی که اصغر فرهادی در سال 2011 ساخت، داستانی است درگیرکننده درباره خانواده و اجتماعی که به مرور ازهم جدا می‌شوند و گره‌ای که به شکلی ویرانگر، در بطن یک درام داستانی و کارآگاهی، گشوده می‌شود: به پیچیدگی و تعلیق فیلم‌های هیچکاک، به همدلی‌برانگیزی و چند لایه بودن فیلم‌های ژان رنوار (کارگردان فرانسوی)، همراه با هوش و زیرکی موشکافانه‌ای که مختص فرهادی است و در همه فیلم‌هایش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 
این روزها نام فیلم «جدایی» در خیلی از فهرست‌های برترین فیلم‌های دهه از فهرست مجله «رولینگ استون» ،«ایندی‌وایر» ،«پلی‌لیست» بگیر، تا «بی‌بی‌سی» ،«اینسایدر» و «راجر ایبرت» دیده می‌شود.
 
به نوشته اعتماد فیلم «گذشته» اصغر فرهادی هم در میان 40 فیلم منتخب دهه اخیر مایک لاسال (منتقد آمریکایی نشریه سان فرانسیسکو کرونیکل)، قرار گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی شهاب حسینی سینما هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • تشویق معلمان به اضافه کار برای جبران کمبود معلم در مهر ۱۴۰۳
  • مجرد: همه تلاشم را کردم اما نشد
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند