Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اطلاعیه‌ای در خصوص نتایج مرحله اول آزمون وکالت۹۸ مرکز وکلا قوه قضاییه منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها بدینوسیله به اطلاع داوطلبین محترم شرکت کننده در آزمون وکالت۹۸ مرکز میرساند بر اساس اعلام مجری آزمون، نتایج مرحله نخست آزمون وکالت این مرکز روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۱ از طریق وب سایت sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir منتشر خواهد شد.

شایسته است شرکت کنندگان محترم در آزمون به نکات زیر توجه داشته باشند:

۱- همانطور که در آگهی ثبت نام نیز اعلام شد آزمون وکالت مرکز دو مرحله‌ای برگزار میشود؛ مرحله اول بصورت کتبی و مرحله دوم بصورت مصاحبه شفاهی تخصصی خواهد بود. عدم موفقیت در هر یک از مراحل به منزله مردودی در نتیجه کل آزمون میباشد.

۲- از راه یافتگان به مرحله دوم آزمون، مصاحبه علمی شخصیتی به عمل خواهد آمد و صرفاً پس از بررسی صحت مدارک، دارا بودن شرایط قانونی و طی مراحل مصاحبه، به مرحله کارآموزی معرفی خواهند شد.
 
۳- داوطلبان تا روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ فرصت دارند در صورتی که درخواست بررسی مجدد نتیجه آزمون در هر یک از دروس و یا سهمیه ایثارگری و سرباز کارآموز را داشته باشند، درخواست خود را از طریق سامانه مرکز آزمون دانشگاه پیام نور ارسال نمایند.

۴- اطلاعیه نحوه برگزاری مرحله دوم آزمون وکالت۹۸ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۸ بر روی وب سایت مرکز وکلا قوه قضاییه به نشانی www.judiciarybar.ir منتشر خواهد شد.

کد خبر 4813588 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه نتایج آزمون وکالت شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه محسن هاشمی دستگیری سارق آتش نشانی اداره کل محیط زیست استان تهران دستگیری اراذل و اوباش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیروی انتظامی سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد