Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه اندونزیایی پندیت‌فوتبال به گل علیرضا جهان‌بخش با پیراهن برایتون به بورنموث پرداخته و با توجه به گریه او بعد از این گل از تیتر “گریه‌ای که جهانبخش را نجات داد” استفاده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه اندونزیایی پندیت‌فوتبال به بررسی دوران حضور علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران در باشگاه لیگ برتری برایتون پرداخته و به گل اخیر او با پیراهن این تیم به بورنموث اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبسایت اندونزیایی مشکلات جهانبخش در دوران حضورش در برایتون را بررسی کرده و با اشاره به گریه او بعد از زدن این گل بعد از مدتها نیمکت‌نشینی از آن به عنوان “گریه‌ای که جهانبخش را نجات داد” یاد کرده است.

جهانبخش در دیدار اخیر برایتون با بورنموث که در ورزشگاه خانگی این تیم امکس برگزار شد درحالیکه تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود موفق شد دروازه حریف را باز کند. گل جهانبخش برای برایتون بسیار مهم بود چرا که آنها از چند ماه پیش برای اولین بار بود که در خانه خود از حریف پیش می‌افتادند. مرغان دریایی در نهایت با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند.

اما این گل برای جهانبخش اهمیت بیشتری داشت. گریه او بعد از زدن این گل نشان داد که گلزنی برای برایتون برایش چه اهمیتی داشته است. این اولین گل جهانبخش برای برایتون بود. جهانبخش بعد از ۲۷ بازی و ۱۵۰۰ دقیقه حضور در زمین بالاخره برای این تیم گل زده بود.

جهانبخش در تابستان ۲۰۱۸ با قراردادی ۱۷.۱ میلیونی به برایتون پیوست و گران‌ترین بازیکن برایتون تا آن زمان لقب گرفت. به همین دلیل است که هواداران برایتون از جهانبخش انتظار زیادی دارند. او به عنوان آقای گل لیگ دسته اول هلند به برایتون آمده بود. اما در فصل اول حضور جهانبخش او به هیچ وجه نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند. او در ۲۴ بازی برای برایتون نه گلی به ثمر رساند و نه توانست پاس گل بدهد. تنها سودی که جهانبخش به برایتون رسانده بود افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به دلیل هجوم هواداران ایرانی او بود.

اما ایرانی‌ها به دفاع از ستاره خود برخاسته و معتقد بودند برایتون از جهانبخش در پستی استفاده می‌کند که برای او مناسب نیست. علیرضا در آلکمار در پست وینگر راست بازی می‌کرد و وظیفه نفوذ به محوطه جریمه حریف را به عهده داشت. اما در برایتون جهانبخش با اینکه در همین پست بازی می‌کرد ولی وظیفه‌اش بیشتر این بود که در زمان لازم به عقب برگشته و به دفاع تیم کمک کند. به همین علت بود که او در خلق فرصت گلزنی و گل زدن دچار مشکل شده بود.

اما هواداران برایتون با این استدلال مخالف بودند و می‌گفتند ناکارت و سالی مارچ که به جای جهانبخش در همین پست به خدمت گرفته شده بودند با اینکه شرح وظایفی مثل او داشتند توانسته بودند برای برایتون گلزنی کنند و در نتیجه علت ناکامی علیرضا نه شرح وظایف او در برایتون بلکه ناکامی شخصی او بوده.

این رسانه اندونزیایی البته معقتد است که نقش جدید جهانبخش در برایتون واقعا در ناکامی او در گلزنی نقش داشته ولی او هم به نوبه خود در سازگار شدن با شرایط جدید لیگ برتر انگلیس ناتوان بوده و نمی‌توان ناکامی او را تنها به یکی از این دو علت فرو کاست. البته این اولین بار نیست که یکی از ستاره‌های درخشان لیگ هلند در ورود به لیگ برتر انگلیس دچار افت شدید می‌شود. ممفیس دیپای، ماتیا کزمان، آلفونسو آلوز، باس دوست و وینسنت یانسن هم بعد از درخشش خارق‌العاده در لیگ هلند، بعد از ورود به دنیای فوتبال انگلیسی نتوانستند انتظاری که از آنها می‌رفت را برآورده کنند.

با توجه به این مسائل می‌توان دریافت که چرا جهانبخش بعد از گلی که به بورنموث زد به گریه افتاد. علیرضا از یک سو به خاطر گلی که سرانجام توانسته بود برای تیم جدیدش به ثمر برساند احساس غرور و افتخار می‌کرد و از سوی دیگر با این گل از همه فشارها و انتقاداتی که در بیش از یک سال گذشته به او وارد شده بود رهایی پیدا کرده بود. علیرضا حالا یک مانع دشوار را پشت سر گذاشته و می‌توان انتظار داشت از این پس با اشتیاقی به مراتب بیشتر برای گلزنی با پیراهن برایتون تلاش کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران برایتون برایتون تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9w

دیگر خبرها

  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • پیشنهاد عجیب برای اهدای زمین‌های ایران به اتباع
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏