Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:04:15 GMT

بیمه آتش سوزی ۱۰۰۰ مسجد در شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۱۳۸۸

بیمه آتش سوزی ۱۰۰۰ مسجد در شهر اصفهان

نوروزی گفت: ۱۰۰۰ مسجد شهر اصفهان توسط شهرداری بیمه آتش سوزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «قدرت اله نوروزی» بیان داشت: 1005 مسجد در اصفهان وجود دارد که هزار مورد از این مساجد توسط شهرداری اصفهان  بیمه آتش سوزی شده است.

 

شهردار اصفهان با این وجود سیاست شهرداری اصفهان در ارتباط با مساجد متفاوت است، 500 هیات مذهبی در شهر اصفهان وجود دارد که 106 مورد آنها در منطقه سه قرار دارد، همچنین در منطقه سه 241 مسجد ، 130 مدرسه، بیش از 15 حوزه علمیه، دو حوزه علمیه مخصوص بانوان و تعداد زیادی کانون فرهنگی وجود دارد؛ بنابراین جا دارد این مراکز فرهنگی نه تنها مسائل فرهنگی این منطقه را حل کرده بلکه کانون انتشار و نشر مکاتب اصیل به شهر اصفهان و همه نقاط ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدرت اله نوروزی تاکید کرد: منطقه سه با وجود داشتن چنین پایگاه های قدرتمند مذهبی، برجسته ترین هیات های مذهبی، مدارس و مراکز علمی و وجود علما و اساتید نباید دچار آسیب های اجتماعی سایر مناطق حاشیه ای شهر اصفهان باشد. این مسئولیت متوجه تک تک مدیران و مسئولین فرهنگی مذهبی شهر است، شهرداری نیاز دارد در بخش نرم افزاری از این مراکز کمک بگیرد زیرا این منطقه دارای چنین ظرفیتی است.

 

شهردار اصفهان با بیان اینکه وجود این میزان از مراکز فرهنگی و علمی متعدد باید بتواند بر مسائل و آسیب های این منطقه غلبه کند، گفت: اگر در چنین منطقه ای با چنین ظرفیت هایی هم آسیب های اجتماعی وجود دارد، اخطاری است به همه ما مسئولین، حوزه های علمیه، معلمان، فرهنگیان، دانشگاهیان و همه کسانی که در این کانون مرکزی شهر زندگی می کنند. رفع این مشکلات، وظیفه همه ما است و هر که آگاه تر است، مسئول تر است.

 

 

منبع: خبرگزاری موج

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد اردبیل روز پرستار سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل حماسه 9 دی افتتاح پروژه ها قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیمه آتش سوزی شهردار اصفهان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد