Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد ملی فهما، با حضور اعضای شورای سیاستگذاری کانون‌های مساجد در تهران برگزار شد.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی فهما (انتخاب پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) سه شنبه (۱۰دی) در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پوستر این رویداد ملی توسط حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور اعضای شورای سیاستگذاری رویداد ملی فهما، رونمایی شد.

 

این پوستر به شکل هنرمندانه‌ای با استفاده از رنگ فیروزه‌ای که نمادی معنوی از مساجد و اماکن متبرکه است؛ در پس زمینه و رنگ‌های طلایی با انگیزه ارزشمند بودن معنا منقوش شده است.

 

در این پوستر عدد یک که بیانگر اولین رویداد فهما است، با طرح آجرهایی که نماد بناها و مساجد تاریخی ایران است از مینا‌کاری اصیل ایرانی الهام گرفته شده و نمادهایی از ضریح حرم امام‌زادگان محترم در آن به چشم می خورد.

 

طراحی پوستر رویداد ملی فهما را «محمدصادق زرجویان» انجام داده و استاد «سعید نقاشیان» کلمه «فهما» را با خط معلی به این طراحی افزوده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی خبرگزاری شبستان اردبیل روز پرستار نهم دی کانون های مساجد فعالیت های مسجدی طرح پایتخت فهما رونمایی از پوستر کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد