Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکم یعقوب رستمی مال خلیفه آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع، به موجب این حکم به سمت "مدیرکل توسعه منابع انسانی" منصوب می‌شوید.

انتظار دارم ضمن استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود بویژه قانون خدمات کشوری، نسبت به تدوین برنامه‌ای جامع جهت تربیت نیروی انسانی کارآمــد، تقویت انگیزه شغلی کارکنان و افزایش تعلق سازمانی آنها و همچنین تمهید برنامه‌های رفاهی مطلوب، اقدامات لازم را به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از درگاه خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدالگرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را مسالت می‌نمایم.

گفتنی است: وی پیش از این مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

همچنین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی حکمی «ریحان سروش مقدم» را به عنوان مدیرکل دفتر بودجه منصوب کرد.

متن حکم سروش مقدم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و صلاحیت علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل دفتر بودجه منصوب می‌نمایم.

با عنایت به ابعاد مختلف، گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نقش موثر مدیریت بودجه در پیشبرد و نظارت بر اهداف سازمانی، انتظار دارم با برنامه ریزی مناسب و حسن تدبیر، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی وزارتخانه و در هماهنگی با معاونت‌ها، واحدهای اجرایی و سازمان‌های زیرمجموعه، در تهیه و تنظیم بودجه سالانه و موافقتنامه بودجه سالیانه حوزه مرکزی اهتمام لازم را بعمل آورید.

همچنین ضرورت دارد ضمن ارتباط مستمر با سازمان برنامه و بودجه کشور و مبادی ذیربط به منظور تحقق بودجه پیشنهادی، تلاش و اهتمام جدی خود را در خصوص نظارت دقیق و مستمر بر اجرای بودجه پیشنهادی، تلاش و اهتمام جدی خود را در خصوص نظارت دقیق و مستمر بر اجرای بودجه متناسب با اعتبارات مصوب برنامه‌ها به کار گیرید. از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله، ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسالت دارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

tags # کالا برگ الکترونیک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»